Min bod full av lego modeltog og div ting

Jeg har en bod i min bolig som snart er helt full kommer nesten ikke inn…








:open_mouth:

Fritt for ikke å hjelpe til med ryddinga…har bare tomme pappesker og et par små hvitevarer i boden min.

Godt å se at det er noen som har VÆRRE samlemani enn meg…

Yeiks! En del Märklin stuff der også gitt!
Og jeg som ikke har bod engang…

Jeg har vel 4 flyttekasser fra IKEA fulle med min Märklin togbane. Lokomotiver og vogner er pent plassert i vitrineskap som fortsatt står hos mine foreldre (Har ikke fått flyttet det enda).
De eldste lok og vogner er fra min fars barndom. Kjøpt av min oldemor i tyskland i 1958 og ruller fortsatt i dag.

Jeg ønsker hvis mulig å kjøpe en større bolig om et par år har jo tross alt spart opp over 1300000 i banken og har kun 48000 i igjen av boliglånet.
Vanlig salgs pris for min bolig som er en 2 roms på ca 57 m2 er ca 1600000-1800000 så hvis jeg selger om 2-3 år til så har jeg over 3000000 kr for å kjøpe bolig og ønsker da å kjøpe en 3-4 roms bolig i oslo med bod inni i boligen som er større en den jeg har nå.
:wink:

Hurra, min leilighet er større enn din! (Trodde det var motsatt) 62 kvadratmeter / 3-roms. Og fremdeles dårlig plass… :laughing:

Samme blokk der jeg bor (bod er fjernet) :
finn.no/finn/realestate/home … eaId=20523

I det strøket der er det koselig, kjenner en som bodde der før.

Du vil sannsynligvis spare noen tusenlapper pr. år på å løse inn hele boliglånet nå, i et hvert fall hvis du ikke har fastrente.

Hva skal du med en bod når du kan lage 2-3 LEGO-rom? :wink:

Er det marklin vogner i eskene da, og for en flott samling du har av lego å marklin da :mrgreen:

Der var det mye Lego og tog. Da er det ikke store plassen du har. Hvis leilighetene er like.
Jeg har bekjente i den midtre blokka der.

Skal vel ikke akkurat si at jeg har god plass selv. Faktisk mindre.

Hvis du synes at Legoen tar for mye plass, kan du jo gi litt til meg :laughing: