May the 4th 2017

Tips til dere som ikke har handlet ennå: sørg for å slenge med en Poes X-wing polybag til 0,01 kr også. Jeg oppdaget den tilfeldigvis ETTER å ha lagt inn ordren min… :frowning:
https://shop.lego.com/en-NO/Poe-s-X-Wing-Fighter-30278

Da var vi i gang, og jeg måtte jo sikre meg R2-D2, så det ble en X-wing i dag. :slight_smile:
Min tredje X-wing… Og jeg driver ikke engang med Star Wars lego… :blush:
Burde egentlig ventet til mandag og heller tatt en AT-ST, men er redd de går tom for R2-D2.

…Og nå kom det akkurat mail om at forhåndssalg av UCS Snowspeeder starter i dag (for VIP).
Stakkars bankkortet…

Flere enn meg som stusset over at de i emailen reklamerer for en buildable R2-D2 men bruker bilde av en minifig versjon…? :question:

bestilt

Det la jeg ikke merke til engang før jeg dobbeltsjekket nå :slight_smile:

Da røyk jeg utpå også…

Steinar

Den minifig versjonen er jo også buildable siden den består av mer enn to deler :smiley:
Men det er rart de brukte bilde av den når det egentlig er en annen versjon som du først ser når du går inn på websiden. Men den nye versjonen syns jeg har en rar skala, skal den liksom være i størrelsen til de Star Wars action figurene?

2299 fattigere…
Buuuuu

Fikk nettopp mail at snowspeederen er sendt

Tenkte å benytte meg av tilbudet i natt, men allerede out of stock på falcon… :frowning: bare 30 min over midnatt…

Ser det er en ny Star Wars gave nå, dersom en handler SW lego.

Har ikke lagt merke til den stilen før, har det vært mange slike “gaver” som kan linkes sammen tidligere?

mvh
Petter