mangler deler: Set 6286 Skull's Eye Schooner

Hei, etter tungt restureringsarbeid har jeg fått satt sammen mitt gamle 6286 sett. Problemet er at jeg mangler noen deler etter flere år med knusing og ombygging som barn. Er det noen som vet hvor jeg kan anskaffe disse? Har prøvd ebay, men der selges det for det meste innad i USA.

Delene er:
1x
x419px3 triangular seil

1x
x762px1 hoved seil

2x
2566 blå palmetopp (lyktene bak)

1x
x77 tråd (21 inch)

1x
x417 tykk tråd (49 inch)

Ville sette veldig pris på hjelp :slight_smile:

Hva jeg ville anbefale er å prøve Bricklink. Seilene du leter etter kan du finne her, mens palmetoppen, dog ikke i blå på skrivende tidspunkt, finner du her. Tråden du trenger er bomullstråd, det finner du i butikker som selger garn og sy materiell. Forklar nøyaktig hva du leter etter (tykkelse, farge osv.) så finner du sikkert minst en rulle med slik tråd, og sannsynligvis også langt billigere enn om du skulle kjøpt via nettet.

Navn og nummer på delene kan skille seg fra Peeron og Bricklink, så om du er i tvil om hva du leter etter så kan du sjekke [inv=6286]inventorien til 6286[/inv] på Bricklink også.

Tråden kan du også få tak i hos en butikk som selger utstyr for garnbøting. fikk sort garnbøtertråd av en fisker og den er nesten klin lik den som lego har. :smiley: