Manglende deler i nye sett

Er det flere som har kjøpt sett 6117 (dører og vinduer) og som har sittet igjen med fire deler til overs? Jeg mangler to karmer og ett vindu… Men det SKAL være 100 deler i dette settet, og sånn sett er alle delene der (har telt), men hva gjør jeg med de stakkars delene som blir til overs? Det burde vært 103 deler her. Hjelp!

Mener å huske at jeg opplevde noe slikt med dette settet jeg også, at det ikke gikk opp i opp med karmer og noe å fylle dem med… Litt irriterende, men ikke noe å gjøre med. Du får kjøpe det du føler du mangler på bricklink :wink:

er det ikke bare å bruke denne? http://us.service.lego.com/en-US/replacementparts/default.aspx

Eiker86: Det mangler ikke brikker i settet i forhold til hva som skal være der hvis man ser på inventarlista, bare hva man skulle tro burde være der for å lage kun komplette vinduer og dører.

så dere var bare i feil tråd? ettersom det ikke manglet noe selv om det ble nevnt at det manglet 2 karmer og ett vindu men ikke var for lite klosser i forhold til de 100 som skulle være i settet men istedevar 103?

Eiker86: ta en titt her: bricklink.com/catalogItemInv.asp?S=6117-1 og så kan du jo matche vinduer og dører med karmer og se hva du sitter igjen med til slutt…