Månedskonkurranse september; Mitt verste mareritt!

Bygg noe som er enden ditt eller noen andres verste mareritt. Det kan være noe skummelt, noe teit eller en klisje. Det behøver naturligvis ikke være faktisk ditt mareritt, bare noe du forbinder med mareritt.

Størrelse: Minimum 16x16 studs i grunnflate, minimum 150 klosser. Ingen høydebegrensning.
Frist: 30. september 2024 klokken 23:59

Husk at alle som er med godkjenner at bidraget deres kan bli brukt i sosiale medier. Dersom du IKKE skriver noe annet, vil bildet bli kreditert til det nick du har på forumet.

Les ellers alle konkurranseregler her, oppdatert i dag:
Konkurranseregler

Premie:
Vinner får en kloss med 1. Premie. Hvis minst 6 deltar, trekker vi også en andrepremie.

2 Likes

Får bruke D&D minifig serien til noe da. Her er ein Mind Flayer som eter sitt bytte. Bak kan ein sjå det som kalles ein “elder brain”, som hersker over desse grusome monstrene

7 Likes

5 Likes

Hva kommer bak bølgen som skremmer Ellen Brody fra Haisommer ???

5 Likes

Et tårn til skjærgården som eg har bygd, som passa godt tematisk til mareritt. Her med ein ond Mind Flayer trollmann i tårnet sitt utpå ei øy. Om ikkje det er mareritt nok å vere stuck på ei øde øy, så blir det det når den andre som er på øya er ein ond trollmann som lever av å spise og å eksperimentere med mennesker.

6 Likes

Jaja, her har jeg sittet hele kvelden opptatt med forberedelser til Kloss, og plutselig oppdager jeg at jeg skulle ha postet bilder av to bidrag i månedskonkuransen for 50 minutter siden🙁

Jaja, de er jo bygget, så jeg poster de likevel, slik at dere ser hva dere slapp å konkurere mot :rofl:

Først er min datters verste mareritt: Ederkopper! Og så slang jeg inn et par rotter også😀

Det neste bidraget er Kristins verste mareritt: Fargen Neon Yellow😀

Siden jeg vet hvor mye Kristin hater denne fargen, regner jeg med at jeg nå er utestengt fra alle konkurranser hun arrangerer i all fremtid😁

7 Likes

Den gulfargen der trur eg kanskje er blant mine værste mareritt òg

1 Like

hehe, jeg elsker den :slight_smile: