Månedskonkurranse august: Tilbake til hverdagen

Tenk hva folk legger i det. Det behøver ikke være din hverdag, det kan være en tenkt situasjon. Humor er veldig velkomment, men ikke et krav.

Frist: 30. August kl 23:59

1. Grunnflaten skal være på minst 16 x 16 studs. Det skal brukes minst 150 klosser. Det er ikke noen minimim eller maksimum høydekrav.
  2. Skriv eventuelt en forklaring på hva du har bygget, dersom dette ikke er fullstendig opplagt, da.

Husk at alle bidrag som blir postet her godkjenner at de kan publiseres på Brikkelaugets sosiale medier. De blir merket med nick dersom ikke annet blir oppgitt.

Alle grunnleggende regler finnes her: Konkurranseregler

Vinner av konkurransen blir kåret med en unik brikke på 1x8 som kan pryde skiltet ditt. Dersom minst 8 styker blir med, trekker vi en andrepremie også.

Den som vinner førstepremien, vinner i tillegg en premie fra:

Vår hovedsponsor, og også Brikkelaugets store velgjører. Utvalget er stort, betjeningen er ypperlig og som Brikkelauget medlem er det også 10% rabatt på sett!

Månedens premie er:

5 Likes

Eller hvorfor dette ikke er drømmehagen :wink:

2 Likes

Øhhh, gikk visst vel fort…

Rettet opp nå!

1 Like

Jonas er tilbake etter en etterlengtet sommerferie. Det har vært stille fra Erna i sommer. Hu har forberedt
seg til en ny omgang som statsminister og har derfor prøvd å få kustus på Sindre ved å være med på “Bølle eller bestevenn”. Han har tydeligvis unngått vetrinæren siden han ble observert på Arendalsuka,så Sindre Finnes fortsatt. Og ikke nok med det, mørke skyer truer fra Trøndelag.

7 Likes

Etter endt sommerferie, er på tide å gå til skolen på første skoledag.

PS! Jeg tenkte jeg måtte utfordre meg selv litt denne gangen, og ikke bruke minifigs som vanlig, men som dere ser har jeg en lang vei å gå med å lage figurer :rofl:

5 Likes

Hverdagen er på plass på kundesenteret.

Maria har en litt vanskelig kunde.

Mens Henriette ikke har kommet tilbake fra syden helt ennå.

5 Likes

Ser at det er ganske casual på jobb hos dere :wink:

1 Like

Da er det bare 179 dager igjen til neste sommerferie… sukk

3 Likes