[size=110]En av de gode grunnene til å være medlem i Brikkelauget er at LEGO tilbyr medlemmer av LEGO-klubber som oss å bestille klosser i større mengder direkte. Prisene er tildels svært gunstige, og bestillingen organiseres gjennom klubben.
Noen begrensinger på disse klossene finnes det, og de kanskje viktigste er:[/size]
- det er bare mulig å bestille “aktive” klosser (dvs. klosser i bruk for tiden - aka. finnes på lager)
- det er ikke lov å videreselge det man kjøper i LUGBULK
- de må bestilles i grupper delelig på 50, såfremt de ikke koster mer en DKK 10 pr. stk. (vi her i Brikkelauget har forøvrig en fin web-applikasjon på dette som gir oss mulighet for å justere oss inn til riktig tall tilsammen) (dette har blitt endret siden, så se oppdaterte regler)
- det er begrensing for gruppa på totalt antall forskjellige klosser og totalbeløp pr. person (beløp pr. pers. lå for 2014-bestillinga på DKK 1600, og en bestillingsrunde i løpet av året)
- alle som er med på ordningen må oppgi navn, adresse og e-post til LEGO. Videre kan hver person KUN være LUGBULK-registrert i én klubb, selv om man er medlem av flere.
Se forøvrig flere detaljer i denne gamle postingen - en del av talla er gamle, blant annet får vi nå lov å handle for større beløp!
(Reglene er endret siden den gangen, så se oppdaterte regler her)
[size=110]For å ta del i denne ordningen må du betale medlemskontigent. For å være sikre på at innbetalinger blir registrert på en riktig måte må det oppgis fullt navn, adresse, fødselsdato og brukernavnet som du bruker på forumet. Send så en e-post til medlem(alfakrøll)brikkelauget.no om at du har betalt medlemsavgift!
Påmelding og mer informasjon om LUGBULK[/size]
[size=110]Vi er nå (altså november 2015) i gang med påmelding for 2016 - så meld dere på snarest! Frist 14.desember 2015! [/size]
aj-ml