LOTR, Lighting of the Beacons

[size=150]Hope is kindled.
[/size]
Som en stor Lord of the Rings og JRR Tolkien entusiast, så måtte jeg bare bygge denne, en av mine favorittscener, fra det som i min mening er den beste filmen noensinne laget, Return of the King. Dette er den andre LOTR MOCen jeg har bygd og uten tvil min beste så langt. Dere kan forvente mye mer LOTR av meg de kommende månedene, muligens også noe på PKH 2018.

Lighting of the Beacons, laget av norlego

meget pent! Gleder meg til å se dette på PKH! :slight_smile:

Fantastisk bygget! Elsker fjellet :smiley: Fanger virkelig stemningen i den scenen.

Veldig pent! Håper du tar det med, eller noe annet like bra, til Trondheim i april!

Om jeg skal driste meg til å komme med littegranne forbedringspotensiale tror jeg det må bli å ikke gjøre det fullt så tydelig at det er firkantede konstruksjoner inni fjellene, det skjemmer etter min mening de pene klippene dine litt. Men utover det, ingenting å utsette på dette altså! :smiley:

Flotte saker, blir artig å se flere Lord of the Rings byggverk fremover! :smiley:

Jeg er en sånn som henger seg opp i små ting, så dette høres dumt ut… Men kjettingene og detaljene over bålet er fantastisk!

Hele verket er utrolig flott, men jeg så de detaljene over bålet og det var liksom prikken over i-en :slight_smile:

Konstruktive tilbakemeldinger er alltid velkomne! Er veldig enig med deg, men det er kun andre gangen jeg har brukt SNOT teknikk på fjell, og det er ikke akkurat veldig enkelt, men det er definitivt noe jeg kommer til å jobbe med framover for å forbedre meg.

Tusen takk!
Dette er noe man nesten ikke ser i bildet, men kjettingen som henger ut av den ytterste “pinnen” (med den svarte technic-ballen) holder et olje-fat(svart 3x3 dish) ved den andre enden, og dette fatet hviler faktisk oppå de kjettingene som går på diagonalt under taket. Liten detalj man ser i filmen, men noe jeg er veldig fornøyd med å ha tatt med.

Flott MOC!
Vil gjerne se mer av dette!

Skikkelig kult :slight_smile:

Nydelig laget. Det er jo en av de spesielle scenene i filmen.

Som en newbie MOCer kan jeg bare si fantastisk byggverk! :smiley:

Stilig! :smiley:

Veldig imponert! Og stilig bruk av SNOT på fjellet - jeg har fremdeles til gode å få den teknikken testet skikkelig ut.

Nice!