LOTR, Bree and the Buckleberry Ferry

Endelig er den ferdig!

4-5 måneder med arbeid og dette er resultatet. ‘Bree and the Buckleberry Ferry’ fra Lord of the Rings: Fellowship of the Ring. Den ble, som mange av dere kanskje vet og så, stilt ut på PKH 2018 og den fikk mange gode tilbakemeldinger. Jeg og Aasmund er veldig stolte over det vi greide å få til, og det ble veldig likt sånn vi ville at det skulle bli. Den ble til slutt 336 studs lang og 80 studs bred.

Vil også si tusen takk til alle de som lånte oss deler og figurer, og som hjalp med å sette opp og ta ned igjen MOCen i Trondheim.

‘Bree and the Buckleberry Ferry’, av norlego og Northern LEGO

Dette var en helt fantastisk flott MOC med råbra byggeteknikker og artig å følge hobbitene hele veien til og gjennom Bree. Husene var nydelige, lansdkapet så levende ut.

Håper dere blir med på flere utstillinger med mesterverkene deres!

Ja denne var bare helt fantastisk! Så mange fine detaljer, og det at man kunne følge historien var veldig lurt. Hver gang jeg så på denne så jeg noe nytt jeg ikke hadde sett tidligere :smiley:

Dette var en av mine største favoritter i Trondheim, og kunne brukt mye lengre tid enn jeg faktisk rakk på å studere den nærmere. Godt jobbet :smiley:

Denne skulle jeg ta en nærmere kikk på på søndags morgen, og ta noen bilder av - og så gikk jeg forbi fordi dere selv var opptatt med å ta bilder (ut fra vinkelen å dømme sannsynligvis akkurat det bildet som er i denne posten). Og så GLEMTE JEG HELE GREIA! Noe jeg synes er fryktelig kjipt, for det jeg fikk med meg var utrolig imponerende. Hele bordet var fullt av kule ting. Håper inderlig dere stiller opp neste år også, dette var kvalitetsinnhold :slight_smile:

Vi kommer tilbake neste år, forhåpentligvis med noe som er enda bedre! :wink:

Dette var en flott layout. En favoritt på PKH for min del. Synd jeg ikke fikk brukt mer tid på den der, men vil kose meg med bildene jeg tok