LØST - takket være Brikkelauget medlem - ØK - 10221

Hei.

Har nylig fått interesse i Lego igjen etter avbrudd siden barndommen og har dermed begynt og samle Star Wars Lego :stuck_out_tongue:
I denne sammenhengen er jeg på utkikk etter noen som selger en Super Star Destroyer (set-nr. 10221) til en fornuftig pris :slight_smile:

Da jeg tenker og bygge og pynte hjemmekontoret med settet er jeg ikke på utkikk etter et “mint condition” sett til samlerbutikkpris. Settet kan gjerne være brukt og bygget og uten eske / instruksjoner (selv om instruksjoner er et stort pluss), minifigurer er heller ikke en nødvendighet.

Dersom noen har et som skal selges eller har noen tips til god måte og oppdrive et slik sett vil det mottas med takk :slight_smile:

Denne kan det bli vanskelig å finne til en fornuftig pris av typen ikke svindyr.
Men hva definerer du som maxpris for en brukt?

Makspris for brukt sett avhenger veldig av tilstand, slitasje/misfargingen av deler, original eske, original instruksjonsmanual, levering, osv. Har sett at det er blitt solgt noen brukte sett på Finn i år i prisklassen 4000-6000, så kunne tenkt meg og bruke noe i nærheten av det.

Har fått lite respons om brukte sett til salgs i Norge og brukt fra utlandet blir fort dyrt med toll o.l. og vurderer derfor og kjøpe et uåpnet, forseglet sett til noe høyere pris. Eneste problemet med det er ar det vil føles dumt å ødelegge verdien ved å åpne og bygge det.