Litteraturhuset Fredrikstad

Den står utstilt et eller annet sted på Litteraturhuset, men så lenge den ikke har stått ute på takterrasen (noe jeg tror og håper ikke er tilfelle) så tror jeg det skal ha gått helt fint.
Har vært litt vanskelig å få kontakt med administrasjonen i huset etter at dette skjedde, da de i tillegg til brannen har hatt konkurs i restauranten som leier i første etasje. Travel uke antar jeg. :slight_smile:

Brann og konkurs på samme uke!! høres travelt ut :open_mouth:
B

Vekker liv i en gammel moc, da det skjer forandringer. Parken ved litteraturhuset er ferdig og nabobygget, Storgata 13 er ferdig. Samtidig nærmer det seg byggestart av Storgata 5 (ved siden av parken) så jeg må frem med klossene igjen. Må få med en liten flik av sjøen også.

Parken:

Sjøen:

Storgata 13:

Storgata 5:

Kult. Kledelig den Brick containeren der også. Få med den :smiley:

En liten oppdatering her. Har bygget ferdig parken og Storgata 13 (digitalt i alle fall):

Nå venter Storgata 5. Det er byggestart der om et par uker, så på tide at jeg kommer i gang.

TOMMEL OPP!

Dette blir jo kjempelekkert!! :slight_smile:

En liten update her. Jeg har bygget ferdig Storgata 13 (nærmest på bildet her) og parken bak Litteraturhuset (blomstertorget), men jeg ser jeg har glemt å legge ut bilde av det.
Uansett, nå jobber jeg også med Storgata 5 som nettopp er oppført (helt bakerst på bildet her).

Bygningene er modulbasert og kan settes sammen på samme måte som modulbygningene. Samme artiktekt hele veien. Neste nå blir gangbrua over til Kråkerøy og deretter Værstetorvet, Helsehuset og Fredrikstad stadion på Kråkerøy-siden (også dette samme arkitekt).

Nice!