Liste over løsklossutsalg

torerik wrote:
vil det si at lego ikke krever mer enn at du er/har et registrert foretak for å bli kunde hos dem? hvordan stiller det seg ved kjøp av sett og andre produkter?
Nøyaktig hva de sjekker før du blir godkjent, vet jeg ikke. Men jeg slapp igjennom nåløyet Very Happy Jeg kan bestille alt fra den vanlige prislisten, men må bestille sett i hele kartonger (antall varierer med sett størrelse), og over en minimums ordre verdi. mvh
Helge wrote:
Jeg kan bestille alt fra den vanlige prislisten, men må bestille sett i hele kartonger (antall varierer med sett størrelse), og over en minimums ordre verdi.
hvilket prisnivå ligger det på pr sett?
torerik wrote:
hvilket prisnivå ligger det på pr sett?
Jeg har ikke lyst til å røpe for mange hemligheter, men det er billigere for meg å kjøpe Lego til 50% på Smart Club enn direkte fra Lego. mvh
Helge wrote:
Hvis det er noen som ikke liker at jeg pusher Lego på forumet her, så si i fra så skal jeg slutte. Embarassed
Lager en egen tråd for dette...

Strømmen: Standard hobby og leker (Brio), Strømmen Storsenter; #1 F/I, #2 59,50.

Levanger; Magneten storsenter, Brio:
Liten: 39.50 Stor: 69.50
Tror prisene skal være riktige…

Verdal merlin leker (bobyen)
Pris per del… fra 0.50,. til 5,-
Grunnen er de mente det ville bli solgt mer lego…

Hvordan fungerer det, Legomani? De kan da ikke stå i kassen og telle over hva du kjøper?

torerik… Enten det ellers må de stå å se når en plukker… Men mener det var noe forbanna tull spør du meg…
Salgs tallene skulle gå opp men har bare gått ned Very Happy
Men tror det tar sin tid før de bytter rundt igjen på det…

Det høres jo idiotisk ut, både for dem og oss. Fordelen med PaB er jo at man kan skaffe store kvanta av små brikker relativt billig.

Ja det trodde jeg å… Men er visst ikke alle som tenker sånn ser du…

Brio magneten (levanger) har sluttet med PaB… Da er det ikke mange plasser igjen her oppe i barteland… Sad

Hmm - er det bare meg, eller er PaB hos leketøysbutikkene på vei bort?
Er det forresten interesse for å ha en liste som oppdateres?

Var det i begynnelsen, i hvert fall for meg. Jeg pleier å sjekke om det er lagt til noen nye innlegg her for å oppdatere, men det hender jeg glemmer.
Saken er det at utvalget er likt over det hele. Ingen butikker har noe unikt, og jeg selv titter mer på bricklink etter deler som jeg har lyst på, enn leter i PaB-bøttene. Confused

Og nå har Extra Leker i Tromsø sluttet med sånn “PaB” system hvor de hadde ett utvalg av sorterte brikker til salg i løsvekt. Nå er de tilbake til de “rotekassene” med assorterte deler i en stor eske. Husker ikke prisen på de nå, men la bare merke til at det var mye uinteressante deler oppi der, som grønne vinduslemmer, “wedges” altså skråe brikker og bare ene siden (Man trenger oftest par av disse, høyre og venstre).
Ellers så hadde de som vanlig en del sett til redusert pris. Men merkelig nok så klarte jeg å gå ut av butikken uten å ha kjøpt noe som helst, enda jeg har fått feriepenger og alt Smile

extraleker tiller/trondheim har ikke dette lenger.

Jeg tror ikke noen butikker har dette lenger, har selv ikke sett det på en lang stund, så jeg tror kanskje det er på tide å ta denne tråden ned fra oppslagstavlen?

Altså, nå må jeg bare få skyte inn at sist jeg var på Oslo City, dvs før jul i fjor, da mener jeg å ha sett klosser i løssalg på daværende Edwis. Men jeg valgte av opplagte grunner ikke å kjøpe, sjekket heller ikke hva det kostet. Hvis jeg får tid, og husker, skal jeg ta meg en tur innom senere og få bekreftet dette.

Før jul i fjor er lenge siden… Siden BR tok over har det ikke vært løssalg på Oslo City (det kan jeg bekrefte) Mad

Synd…men de har vel klosser i esker får vi håpe. Rolling Eyes