Leter etter 7740 (gjerne slitt, uten motor+skinner+minifigs)

Hei!

Det skulle vel ikke tilfeldigvis være noen som sitter på et 7740 for mye…? Jeg har et sett selv (gammelt og slitt), men kunne tenke meg å utvide med flere vogner. Kikket litt på bricklink, men det blir fort mye styr med mange bestillinger, dessuten er jo mange av delene ganske dyre.

Hele settet er jo også selvsagt dyrt (billigste er ca 1500 kr på bricklink), men jeg er egentlig ikke så opptatt av hele settet heller. Er først og fremst på jakt etter vognene (+ evt lokomotivet, for å bruke delene til å bygge enda en vogn). Motor, skinner etc er uinteressant.

Forresten har jeg diverse skinner (mer eller mindre det som fulgte med settet + et par manuelle sporvekslere, tror jeg), transformator og motor til overs (har konvertert 7740 til RC), kan gjerne gi dette i bytte hvis noen er interessert.

Så, det jeg lurer på er for det første, om noen har et slikt tog til salgs, og for det andre, hva vil i så fall være riktig pris?

Toget mitt er forresten ganske slitt og skittent, så jeg er ikke egentlig på jakt etter tog i perfekt tilstand. Det ville faktisk være best om jeg fant et tog som var tilsvarende slitt som mitt eget, så det passet fint sammen.

Henrik