LegoWorld i Oslo, 1.-4. mai 2008

Fikk en telefon fra Svein Nilsen i LEGO i dag. LEGO har planer om å arrangere et stort LegoWorld-arrangement i Oslo i påsken 2008, og de vil gjerne ha med Brikkelauget. Foreløpig er alt på et veldig tidlig idéstadium. Ekeberghallen ble nevnt som et mulig sted. Mere info kommer etterhvert.
Very Happy

Ai ai… Det er vel det man kaller Gode Nyheter™ :smiley:

Veldig gode nyheter. Håper eksamen/gruppeprosjekter ikke kommer i veien for meg da, for jeg kunne godt tenke meg å komme dit - disse økonomistudiene er grusomt intense, og tar opp nesten all tid jeg har. Confused

Høres ut jo nesten ut som noe så sjeldent som en god grunn til å dra til Oslo Wink

Håhå, høres ut som partyyyy! Smile

Hva kan vi vente av et slik arrangement? Blir det mot formodning internasjonalt?

Matija wrote:
Håhå, høres ut som partyyyy! :)
Så du inviterer alle sammen til fest hjemme hos deg? :-D
Quarryman wrote:
Så du inviterer alle sammen til fest hjemme hos deg? Very Happy
God idé!... inngangsbilletten kan f.eks være en 10030. Cool
Matija wrote:
Quarryman wrote:
Så du inviterer alle sammen til fest hjemme hos deg? Very Happy
God idé!... inngangsbilletten kan f.eks være en 10030. Cool
Da blir det ikke mye fest! Wink
Freddie wrote:
Matija wrote:
Quarryman wrote:
Så du inviterer alle sammen til fest hjemme hos deg? :-D
God idé!... inngangsbilletten kan f.eks være en 10030. 8)
Da blir det ikke mye fest! :wink:
Kunne vært verre.. han kunne krevd en 10179 ;-)
Quarryman wrote:
Kunne vært verre.. han kunne krevd en 10179 Wink
Jeg er nok for beskjeden for det, vettu... Wink
Thomas wrote:
Fikk en telefon fra Svein Nilsen i LEGO i dag. LEGO har planer om å arrangere et stort LegoWorld-arrangement i Oslo i påsken 2008, og de vil gjerne ha med Brikkelauget. Foreløpig er alt på et veldig tidlig idéstadium. Ekeberghallen ble nevnt som et mulig sted. Mere info kommer etterhvert. Very Happy
Mer (uoffisiel) info fra Lego: Vi er i planleggingsfasen med et kjempestort arrangement neste år; LEGO World Show. Dette går av stabelen 1.-4. mai i en stor flyhangar på Fornebu. Her får vi 10.000 m2 som primært skal være LEGO show. Vi håper også at Brikkelauget og andre private byggere vil ha utstillinger etc. Her må vi stille sterkt!
Helge wrote:
Thomas wrote:
Fikk en telefon fra Svein Nilsen i LEGO i dag. LEGO har planer om å arrangere et stort LegoWorld-arrangement i Oslo i påsken 2008, og de vil gjerne ha med Brikkelauget. Foreløpig er alt på et veldig tidlig idéstadium. Ekeberghallen ble nevnt som et mulig sted. Mere info kommer etterhvert. Very Happy
Mer (uoffisiel) info fra Lego: Vi er i planleggingsfasen med et kjempestort arrangement neste år; LEGO World Show. Dette går av stabelen 1.-4. mai i en stor flyhangar på Fornebu. Her får vi 10.000 m2 som primært skal være LEGO show. Vi håper også at Brikkelauget og andre private byggere vil ha utstillinger etc. Her må vi stille sterkt!
Spennende greier, har vært i den hallen det er snakk om og den er svær Wink Brukes som innendørs golfbane.

Daws, I Drenge og pigen!
Da kan man jo for en gangs skyld tenke på å bygge noko litt større.
Spørsmålet er da transporten.
TSl hadde organisert en transporttjeneste, men det var avhengig av tre stk, som kjørte over hele Tyskland og henta Lego fra dem som ikkje kjørte sjøl.
Æ forsøkte å få dem hit…
Hilsen
Micha