Legoutstilling i Tjølling 2010?

Lurte på om noen visste om det, skal være Legoutstilling i Tjølling i år?

Har nettopp hørt med Michael her ved siden av meg og det blir LEGO utstilling 6.-7.november i Tjølling.

ok

takk for svar

Hva må til for å kunne delta i konkurransen 6-7.11 i Tjølling…er det noe regler for å kunne delta ?

Det må du nesten spørre arrangørene direkte om, vi pleier som regel å få veldig lite (ca null) informasjon her om akkurat dette arrangementet :confused:

hva slags konkurranse?

Når er det begynner da? tenkte å komme siden det ikker er langt fra meg. kanksje ta med millenium falcon som jeg har blit ferdig med :slight_smile:

Michael har vel pleid å legge ut info. Se info for arrangementet i fjor ang. konkurranse. Det hadde jo vært fint med tidspunkter osv. hvis man ønsker at folk skal komme. Hvis jeg husker riktig, så er det Kjell Håkestad (og ett eller annet kor) som står bak arrangementet, og han har vært innom forumet her tidligere.

hei ! fikk dette svaret av kjell H i kveld. Vi er litt i tenkeboksen med tanke på arrangementet. Hvis det blir, er det 6. og 7. november.
:lol:

Noen som vet noe mer her? Blir det noe i Tjølling 6. og 7. november?

tengte å komme jeg, men hvor på tjøllingen er det? er det no adresse eller no spess sted. har ikke vert der før :slight_smile: