Legonyheter 2017

Bilde av batman minifigsa kommi :slight_smile:
noe så herlig :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

woooow! :smiley: :smiley:

Og bilder av alle sammen i høyere oppløsning finnes på LEGOs Facebook-side. :smiley:

Trist at Orca er hai, og ikke hval :frowning:

Her kommer lenke til de nye bilene fra Speed Champion :laughing: :laughing: Gleder meg!!!

brickset.com/article/24929/ford’ … ego-bricks

Tosca

Orca er 99% sikkert en spekkhogger, som egentlig ikke er noen av delene. Orca er det latinske navnet på Spekkhogger, eller “Killer Whale”. Som aldri har vært en hval.

(Hilsen en nerd som har vært i dyrepark med mange Orcaer)

En spekkhogger er da i aller høyeste grad en type hval?! :wink:
Litt offtopic men…

En spekkhogger er vel en type delfin? Eller er jeg på dypt vann der? (Hahaha…dypt vann…kremt…sorry…)

Ja, spekkhugger er en type delfin, men delfin er en type hval. Så da er spekkhugger en type hval, av undertypen delfin.

Flere av de nye Batman-settene ser veldig bra ut. Ny Arkham Asylum :slight_smile: Og den Penguin-bilen ser skikkelig rå ut!

Det jeg mente å si, angående Orca, er at siden Orca er ment å være en spekkhugger, som er en hval, så er halen på mingifiggen feil.
Pattedyr har halefinnen andre vei, altså, “liggende”. Men siden LEGO har brukt samme støpeform som de har på hai, så blir det feil.
Pattedyr vs. ikke pattedyr.

Jeg likte ikke nye Politi serien til LEGO CITY 2017.
Jeg synes den er veldig kjedelig ikke spennende
hele tat.

Sa noen patter? :laughing: :laughing: :laughing:

Den tyske Lego katalogen er kommet og sikkert mye av det samme som kommer til oss :

catalogs.lego.com/BrandCatalog/1HY2017/de/

Tosca

Du gleder deg vel ikke til disse ? :smiley:

http://performance.ford.com/series/ford-gt/news/articles/wec/2016/11/designed-to-inspire-tomorrows-racing-drivers–engineers-and-desi.html

Var non fine sett der man kan glede seg til ja :slight_smile:

Alle butikker vil ha kataloger fra 12-13 januar (kommer sammen med januar nyheter) :slight_smile:

Nummer og navn på Star Wars-sett som kommer til sommeren:

75166 First Order Transport Speeder Battle Pack
75167 Bounty Hunter Speeder Bike Battle Pack
75178 Jakku Quad Jumper
75180 Rathtar Escape
75182 Republic Fighter Tank
75183 Darth Vader Transformation
75185 Tracker I (Freemaker Adventures)
75186 The Arrowhead (Freemaker Adventures)
75531 Stormtrooper Commander
75532 Scout Trooper & Speeder Bike

Gleder meg :smiley:

Kilde: http://www.thebrickfan.com/lego-summer-2017-set-names/

Kan noen fortelle meg hvilke sett som blir produsert? Og når de kommer for salg??

Du kan se det her: youtube.com/watch?v=-48GOzZCAQ8