Legonyheter 2017

Til San Diego Comic Con er det blitt avslørt 2017 nyheter :slight_smile:
LEGO Marvel BrickHeadz Iron Man & Captain America (41492) by Allen Tran, on Flickr

4 av settene er blitt sluppet for salg kun på SDCC for de heldige vinnerne i trekningen :slight_smile:
LEGO Marvel BrickHeadz Iron Man & Captain America (41492) by Allen Tran, on Flickr


Foto: Brickshow.tv

Også annonsert på SDCC, to sett fra Batman-filmen:


The Batmobile by The Brothers Brick, on Flickr


Joker’s Notorious Lowrider by The Brothers Brick, on Flickr

Og flere sett fra Batman-filmen, posted på LEGOs Facebook-side (den videresender sannsynligvis til den norske siden, må bytte region for å komme til riktig) i dag:


Fullversjon: scontent.fosl1-1.fna.fbcdn.net/ … e=58ABD99F (forumet taklet ikke denne urlen skikkelig gitt)

Noen flere :slight_smile:

Senere i dag blir kommende LEGO Ideas-sett bekreftet fra Lego. Her er listen over kandidatene brickset.com/article/23868/lego- … ater-today.

Jeg krysser fingrene for Fossil Museum (Lego har hintet om at dette blir produsert), Jurassic Park Visitor Center, Modular Train Station og Old Fishing Store :smiley:

Et ønske er oppfylt skjønner jeg :wink:

Oi, et overraskende men gledelig resultat :smiley:

Det var flere der jeg gjerne kunne sett bli til sett, men er veldig fornøyd med det settet de valgte - den er allerede på min ønskeliste, i alle fall! :smiley:

Gledelig overrasket over at det settet ble valgt!

Spennede valg av LEGO - klarer de å oversette det til et salgbart sett uten å miste for mye detalj mon tro…

Det håper jeg inderlig de klarer. Er overrasket, men veldig glad, over at de valgte Old Fishing Store :smiley: Dette er det første settet fra Ideas som er i nærheten av Modular-serien.

Neste modulhus:

Flere bilder her:
http://www.brickmerge.de/10255-1_lego-advanced-models-assembly-square

Veldig pent! Og herregud, macaroni-tiles! <3

SKAL HA :laughing: :laughing:

Jeg tippet jubileums-modul-huset ville bli 3 halve moduler - og det var jaggu ikke langt unna!
Ser dog at alt henger sammen, så det blir litt av en mastodont å flytte rundt på…
Garantert kjøp, den der - gleder meg til å bygge den!
:smiley:

Blir dyr, men SKAL ha.

Med 4000 brikker så kan det bli veldig spennende å se hva prisen blir på…

Prisen er DKK 2099 / EUR 239 (Tyskland), havner vel kanskje på 2499 eller 2599?

Må ha !!.
:smiley:

Og ikke bare 4x4 macaroni tiles og 2x2 macaroni tiles - så vi endelig kan lage skikkelige modul-etasjer med runde hjørner - også 2x2 hjørnetiles med avkuttet hjørne I 4 FARGER (som kan kombineres med skjold-tilesene for å lage mange nye mønstre) samt 1x1 kvartsirkel-tiles i flere farger! Dette er gode nyheter for oss modulhus-byggere!
:smiley: