Legonyheter 2013

Kommer vel forhåpentligvis i vanlige butikker også. Og for en nydelig farge!

Må bare ha den der jeg :smiley:

Håper den kan gå på sånne vanlige plastskinner, hvis ikke blir det krise her! Ah, kan det ikke snart bli januar?!

synes det kunne vært et City set

Enig. Men kanskje det kommer nye City-tog også?

Og vi som er i Skærbæk nå har akkurat fått se og ta på dette toget :wink:

Heldiggriser…

Sett noen andre sett der?

Kan en sette inn motor i det togsettet (10233) ?.
En må jo ha minst 2 sett for lage TGV i lego.

Jada, den kan gå på vanlig plastskinner, i tillegg til 9v volt skinner, og egentlig alle skinnene som er utgitt.
Den var veldig fin å se på, og ikke minst ta på.

Jada, det er plass og gjort klart for PF, men 9v motorer fungerer også fint.

Dette er et sett man bør ha minst 2 av, alså slik at man ha Lok-Vogn-Vogn-Vogn-Vogn-Lok

Oste Hovel

Takker, da slapp jeg å bytte skinnetype.

Tror det er mulig å sette inn motor, det står noe om det i Chilis’ lenke.

Jeg tror en trenger 4 sett for å lage TGV model i full legde har model av det i marklin ho med 6 mellom vogner som gir 1 lok i front og 8 mellom vogner og 1 lok bak.

amundsenhobby.no/webshop/pro … 415&moms=1

Tror det holder med ett sett, til nøds to, for min del.

Til dere som er i Skærbæk…, burde dere ikke holdt oss her hjemme oppdatert fortløpende? Det blir litt som å ringe hjem til familien når man selv er bortreist på ferie.

Vi som gjerne skulle vært der men av ulike årsaker ikke kunne dra skulle gjerne visst hva dere ser og opplever. Dere har TATT på Horizon Express men det var jeg her i bergen som postet nyheten… Det skulle jo vært en av dere…

Helt enig! Og våre utenriksmedarbeidere i diverse medier vil vel sende enten korrespondentbrev hvem, eller komme med en nyhetsoppdatering hver gang det skjer noe. Men denne LEGO Fan Weekend eller hva det nå heter foregår kanskje bak lukkede dører og det er fy-fy å røpe for mye av hva neste år vil gi av nyheter?

Synes folka som er på tur skal slippe og tenke på at de MÅ poste ting her. De er jo i et Lego-eldorado! La de kose seg med det! :slight_smile:

Nei, men en liten oppdatering daglig hadde vel ikke vært for mye for dem. 4-5 linjer om hva det siste døgnet har inneholdt av høydepunkter?

Ok, ser at sjansen er stor for at det blir innkjøp av vårt første tog neste år… Har klart å holde meg unna sånt hittil.
Er det stor forskjell på city-togene og dette?

Skiller det seg fra andre Creator-sett? Ser ikke noe på esken som sier 3 ulike modeller. Å ja, blir vel første tog her også. Sannelig på tide, fikk jo ikke Metroliner-toget da det kom.

Det er sikkert første settet som ikke er med 3 byggemuligheter og kanskje burde vært i City-serien.
CITY eier :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: