Legoland, pick a brick samt gode råd

Da er jeg så heldig at kidsa, fruen og jeg skal til legoland i billund imårra:)

Tenkte jeg skulle teste Pick a Brick veggen deres, og har da et par spørsmål
-hva plukker du legoen i?
-er det kilopris?
-kan man i teorien plukke så mye man vil eller det det begrensinger?

I tillegg blir de innkjøp av div til legobyen jeg setter opp hjemme, og ikke minst UCS x wingen til star wars hvis de har den:)

Jeg har i tillegg sånn VIP medlemskap hos lego.com, får man VIP poeng av å handle i legoland? Har ikke fått tilsendt noe medlemskort eller noe…

Hvis noen i tillegg skulle ha noen gode tips til legoshopping i legoland hadde det vært knall:)

husker ikke hva man plukker i, men det er hektopris på kr 80;- danske. Det er ingen begrensinger, men en kilopris på 800,- så handler de fleste ikke mange kiloene. Vi anser det som billigere i Brand Store i København hvor man betaler pr. beger. LEGOLAND eies i hovedsak av Merlin gruppen og de er ikke med på VIP-card ordningen til LEGO brand store og S@H.

Hei!

Var der i fjor på denne tida. Ble da noe overrasket av den høye prisen på PaB, (i forhold til Lego-Store København) samt et relativt dårlig utvalg (halvparten var svarte brikker og plater, ellers for det meste basic farger).

Plukkinga foregår i poser, større enn de på Outland, men de fylles fort opp…

Nå ser utvalget ut til å være bredere og mer spennende. Link brickbuildr.com/view/pab/
Jeg vet ikke om denne er tilstrekkelig oppdatert, men den kan gi en god pekepinn…

IKKE gjør handlinga på slutten av dagen, da er det kaos der.

Uansett, det morsomme er å gå og plukke, men husk å parkere kona på Lego-kles-butikken først… :wink:

takker for gode råd:) ser frem til en god lego dag med familien, og ikke minst supplering av Lego til samlinga:)

Da er legoland unnagjort:) ble godt med supplerende til samlinga.

Var ikke der beste utvalget av PaB men fylte en pose med Lego iallefall.

Av sett blei det
-den nye star wars z wingen
-lone ranger toget
-poser functions sett
-sånn minifig utstillingsboks med space fig

Pluss litt creator sett og chima sett til unga:)

Er egentlig godt fornøyd:)