LEGOkollektiv i Trondheim

Er det noen i Trondheimsområdet som kunne tenkt seg å bli med på et felles lokale? Tanken er å følge modellen fra Oslo, et lokale som består av flere rom med flere leietakere.
Tidsperspektivet jeg ser for meg er fra etter sommeren 2019.

Dette er kun for å lufte interessen, og det er helt uforpliktende å rekke opp hånden og si “dette kan være aktuelt” :smiley:
Om du gjør deg tanker om arealbehov og max-pris kan du gjerne si noe om det også. Det kan se ut som det er mulig å få lokaler som koster 700-1000 pr. m2 pr. år.

harald-

Jeg er interessert, men ikke 100 % sikker på at jeg får til å prioritere nok tid til Lego til at jeg kan forsvare kostnaden. Men muligheten for det er jo større jo eldre ungene blir :laughing:

Til alle i Trondheim fra oss i Oslo
DETTE bør og må dere henge dere på!!!
En fantastisk mulighet til å få til noe praktisk, sosialt og hyggelig i området dere!

Heia heia fra Oslo

Det kunne absolutt være av interesse. Kommer litt an på hvor i byen det blir for min del, vil foretrekke “rettsia” av byen :stuck_out_tongue:

Det blir selvfølgelig rettsia! Men spørs om vi er enige om hva som er rettsia da :wink: For min del er det en forutsetning at det blir på østsiden av byen, kanskje begrenset av tyholt-tårnet, lade arena, senturm-ish :slight_smile:

Da har jeg fem navn (inkl meg) på blokka :slight_smile:
Flere som kan være aktuelle, nå eller kanskje en gang i framtiden?

harald-

Finnes det en annen rettsie? :stuck_out_tongue:

:laughing: :laughing:

Jeg er med, dette høres interessant ut, og jeg er interessert, da, hvis det ikke har kommet klart nok frem allerede. :slight_smile:

(Mht diskusjonen om “rettsia” osv: Så lenge det er innenfor bygrensene…) :smiley:

Du er en av de fem ja :wink:

Dette høres interresant ut, men med samme forbehold som “Lattermild” om at det vil bli mere tid til slikt når ungene blir større.

For meg vil østbyen være ugunstig da jeg bor på sørsia og ikke kjører bil. Men det er ikke en total “dealbreaker”…

Jeg er en av de som er på lageret i Oslo.
Ser at noen ikke har bil. Jeg kjører kollektivt frem og tilbake til Alnabru og synes det fungerer greit.
Får man lokale på ett lett tilgjengelig sted og man får noen til å hjelpe til med flyttingen. Så burde vel kollektivt fungere i Trondheim også
Uten at jeg har reist så mye der. (kollektivt)

Veldig godt poeng. Blir plassen i OK gangavstand fra en busstopp er ikke bilmangel noen hindring for å bli med på spleiselaget.

Og jo mer jeg tenker på dette, jo ivrigere blir jeg på å være med.

Jeg har et rom der nede på ca 18 m2 og trives der.
Jeg bor på tveita og tar buss rute 58 som stopper ca 7 min gå tur fra lageret.
Jeg kan også gå opp/ned som tar ca 25-30 min som jeg gjorde i natt hjem til meg.
:slight_smile:

Må legge til at jeg bor på ande siden av byen ikke langt unna Majorstuen. Så for meg er det et stykke opp til Alnabru som ligger på den andre siden.