LEGO World København 2015

Billettsalget er i gang =)
Kjøp billett innen 24 desember og delta i konkurranse om gavekort på 5000 dkk som kun kan brukes på LEGO :wink:

LEGO World arrangeres i Bella Center ikke langt unna flyplassen og avholdes fra torsdag 12. til søndag 15.februar 2015.
Åpent alle dager mellom 10 og 17.

Konkurranseinfo
Kjøp billett her

Noen som skal nedover for å se på?

Jeg skal stille ut, for første gang. Så det blir jo artig :slight_smile: sees!

Jeg har også lyst til å ta meg en tur, men pt ikke planlagt detaljer ennå. Må se ann når det nærmer seg :smiley:

“Uff da”… da må du holde ut med meg i mange dager :stuck_out_tongue:
Spøk til side…blir veldig bra L@go, gleder meg veldig til å danne den norske utstillertropp sammen med deg :smiley:

“Den norske utstillertropp” - jeg ser at du allerede er i gang med danskeknotingen din :smiley:

Hehe…det var så lidt :wink:

Minner om at det ble plutselig dyrt når det nærma seg da :wink:

Tips til de som skal nedover, men ikke har bestilt reise enda:
Lets Deal har kampanje med tur/retur til København for 2 personer, 199,-
letsdeal.no/deal/5477938/

[size=50]For LEGO World med dette tilbudet gjelder kun reise 11.februar.[/size]

Hvordan er muligheten med fly tur-retur?
Noen som har peil? Usikker om det blir med eller uten vedheng :open_mouth:

Kastrup og Bella Center ligger på same øy, Amager.
Tog fra Kastrup til Ørestad, og metro videre til Bella Center.

Fly er helt greit og kort vei til og fra flyplassen. Reiser selv en kjapp t/r nedover :slight_smile:

Lykke til til de som skal stille ut :slight_smile:
Gleder meg til å se bilder :smiley:

Takker :slight_smile:
Da er jeg på plass i Danmark og skal begynne å rigge i kveld og klar til å ta imot alle besøkende og fans fra de åpner dørene torsdag :slight_smile:

Nyhetsinnslag i Danmark av et layout jeg er med på: ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ … on/5440090

Lige et kort indlæg på vegne af det Danske LW-udvalg:

TAK til alle, som på den ene eller den anden måde bidrager til at LEGO World Fanzonen bliver en fantastisk oplevelse for mange, det være sig som gæst, udstiller, eller de mange der af den ene eller den anden grund, må “nøjes” med de mange billeder der bliver vist rundt omkring, og derefter poster beskeder om at det ser godt ud. Uden jer alle var LEGO World Fanzonen slet ikke mulig.

Hilsen Jan Smed

Danskene har et godt utsagn som vi ikke har like godt på norsk: Det var så lidt :slight_smile:

Takk Jan! Det var en fornøyelse å være med på årets LW :slight_smile: Det å møte så mange flotte afols fra Skandinavia og andre lugs i Europa og få stille ut mocs sammen med mange andre fantastiske mocs.