Lego workbench, star wars tema, Prosjekt start:)

Helt rått. :open_mouth: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

hadde noen reserve brikker så da blei platformen ferdig ikveld, fikk til og med lagt inn lys i gangbroa.
mangler rekkverk, men skal finne på no sprell der:)

blei ganske stor, som dere ser så dekker den hele spisebordet…:slight_smile:

her er siste bildet:)

Ahhhhh… Dette blei bra, gleder meg til å se noe liv i bygget ditt. Kult med lys.

her er platformen satt i lego hjørnet mitt:)
har bestillt litt SW figs idag så det blir litt mer folksomt på platformen:)

flere bilder:)

Tar seg godt ut med Imperial Shuttle på plass ja! Har en uåpnet shuttle i skapet, spørs om det ikke vil friste med landingsplatform også når jeg får bygget den…

Har du holdt kontroll på ca byggekost for platformen?
Er det Lifelites du bruker til belysning, eller noe annet?

blir å bygge en litt mindre imperial shuttle som skal høre til platformen, liker å ha UCS settet på den medfølgende standen hvor vingene er brettet ut:)

hvis jeg ikke husker feil så havnet total pris på deler på rundt 4-5000 kr. var min først bestilling på briclink så kunne sikkert kommet billigere unna hvis jeg var litt bedre kjent på bricklink (som nå:))

husker ikke hvor mye deler som har gått med, stoppet å telle på rundt 3000 deler…

er lifelites jeg bruker ja, blei ganske imponert over bruken av de. skal kjøre ei bestilling til på de så jeg får lagt inn skikkelig lys:)

neste del av prosjektet blir å bygge noen Ewok trær rundt med noen speedbikes som jager dissa småbamsene):

Veldig kult, spesielt at den har passende størrelse i forhold til AT-AT. Likevel tror jeg du må sette imperial shuttle motsatt vei, da kan folkene ombord komme seg ut :wink:

hehe:) så det selv etterpå:)

da har jeg satt opp liste med antall klosser jeg trenger for å bygge Ewok village og skaogen rundt plattformen…
havna på 8500 brikker…gooodbye ferie/skattepenger…:slight_smile:

ikke skjedd så mye siden sist, koster litt å bestille deler så venter på feriepengene:)

Men, har satt på noen morsomheter(eastereggs), samt begynt å stille op troppene…:slight_smile:

kan si det sånn at The Good Guys får uventet hjelp…:slight_smile: