Lego workbench, star wars tema, Prosjekt start:)

.png er nok ikke problemet her.

Det siste bilde hans var også er en PNG, og det fungerte fint.

tror det er LDD det er noe galt med. etter å ha lagret et screenshot i LDD blir bare bildet hvitt på maskinen min også…
driver å feilsøker, men vet ikke helt hvor jeg skal starte…
any tips?:slight_smile:

Til nød kan du vel bruke Prt Scr, også Ctrl+V i Photoshop eller paint f.eks?

printscreen var svaret:)
her er bildene

Flott legokrok, litt misunnelig på Millenium Falcon modellen. :blush:

Blir spennende å se resultatet når plattformen er ferdig!

geekologie.com/2008/12/60000 … ttle-d.php

den der var FET!!
skulle vært millionær så hadde man hatt råd til ubegrenset mengde LEGO klosser, samt sagt opp jobben og bygd LEGO fulltid:)

skal straks kjøre siste restbestilling fra BL på det jeg mangler til platformen så kommer det litt updates her:)
har blitt en liten pause da datter nr 2 kom til verden i helga :smiley: :smiley: :smiley:

grattulerer med enda en som kommer til å stikke av med klossene dine…akkurat nå sitter gutta mine med alle de hvite klossene og bygger hus som de skal rive igjen med Unimogen…bare å bli vant til det.

haha :smiley:

synes det er knall å ha en hobby man kan dele med unga:)
har ei på 1 år(bursdag idag faktisk) som allerede har begynt å pludre med DUPLO:)

har et problem i LDD jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med.
har exportert BOM (partslist), men i excel så dukker ikke bildene av de enkelte delene opp, kun masse pixlete farger.
noen som vet hva som kan være galt?
har Macbook

Hvordan går det med landingsplatformen brendjord, noen nye bilder å vise? :smiley:

Bilder kommer snart;)
Måtte re-designe litt av plattformen og gjøre noen BL bestillinger.
Regner med at de siste brikkene er kommet i posten nå, så gleder meg faktisk til å komme hjem fra påskeferie å starte bygging;)

da er bygginga i gang for fullt:) straks ferdig med selve sokkelen. på sikt blir det også plassert både lys og minifigs på gangbroene

flere bilder kommer fortløpende:)

Fantastisk :smiley: :smiley:

Ser meget bra ut!

Ser bra ut :smiley:
Fortsett med oppdateringene - spennende å følge med på prosjektet ditt!

da er søylene 90% ferdig. mangler kun noen gjerder på de utstikkende broene, et par gjennomsiktige blå tiles og vinduer på gangbroen(venter disse i posten snart håper jeg:))

selve platformen starter jeg på i mårra, gleder meg til å se denne ferdig! er iallefall hittil ganske fornøyd da dette er min aller første MOC :smiley:

her er litt mål på bygget
Lengde: 68 cm
bredde : 33 cm
Høyde : 38 cm (uten selve platformen montert)

da er platformen bygget. kun mangler noen plater under (blir BL bestilling ikveld:)), samt skal montere opp gjerde og lysmaster ila kvelden.

måtte redesigne gulvet på platformen, men blei ganske fornøyd med resultatet. har også noen gule tiles som skal brukes til å markere “landingsone” bedre:)