Lego VW T1 Bus!

Jeg kan ikke huske at jeg før har fått tårer i øynene når jeg har sett en Legoeske, men DET FIKK JEG NÅ!! :slight_smile: Dere må love meg å informere meg om hvor og når denne kan skaffes.

Jeg er 32 år og har ingen forklaring på hvorfor jeg elsker VolksWagen T1/T2 bus/sambabus/“Hippiebus”. Men jeg bare digger dem, utrolig kult utseende! En gang i fremtiden, når vi har fått oss en enebolig med dobbel garasje har jeg planer om å suge fatt i en slik bil og restaurere den.
En annen ting jeg elsker er jo Lego!

SE bare!!

brothers-brick.com/2011/08/1 … 2011-news/

flickr.com/photos/dunechaser … 299750833/

Dæven … det var en bra designet bil

Ja! Gleder meg bokstavelig talt som en unge til oktober når denne kommer ut. Skal stå i kø utenfor butikken den dagen den kommer :wink:

Da er det bare til å huke av 1. oktober!

shop.lego.com/en-NO/Volkswagen-T … ByCategory

VW camper bus tilgjengelig i morgen, 27.09.2011

Første offisielle som ble solgt som jeg vet om ble solgt på lørdagen på auksjon. tror den passerte 1000 DKK. Signert var den vel også?

Ja, for all del, men for alle oss andre ble den tilgjengelig i går. Har selv 2 stk på vei! :slight_smile: Grand Carousel ankom lokalt postkontor i dag og i morgen kommer Green Grocer, Wii!

koolart.no/ds_product_info.php/products_id/1060

Selges her også!

Jeg drar til Legoland Billund på mandag, og da håper jeg de har dette settet til salgs.

Da har jeg mottatt denne fantastiske modellen!! Igjen har jeg fått en tåre i øyekroken, sånn går det når man har hjerte av Lego… :wink:

Får dessverre ikke lagt ved noe bilde for med iphonen er det feil format og med vanlig digitalkamera er filen for stor…mumle

Gratulerer med kjøpet! :slight_smile:

Spiller det noen rolle om bildet blir for stort når du enkelt kan laste det opp til flickr å få den størrelsen du ønsker?
Finnes jo mange måter å skalere bilder på, bla.a. imageresizer.codeplex.com/

Er ekslusiv forhandler i Norge av denne flotte modellen. Allerede solgt og levert 30 stk
Neste leveranse kommer 10 oktober, 30 stk av disse er allerede solgt 17 stk.

koolart.no/ds_product_info.p … ts_id/1060

Vi følger fast utsalgs pris fra Lego Norge på denen men ser allerede at de ligge rpå Finn.no til 1500.
Vi har allerede i bestilling for levering i god tid før Jul

Martin Sandvik

En meget god time-lapse video er laget under bygging av bilen.
Proft.

brothers-brick.com/2011/10/1 … s+Brick%29

Bygget denne ferdig tirsdag kveld. Tok meg vel 2 timer totalt.
Meget lett, ingen store utfordringer, men er DRITFIN å se på…
Og dører og vinduer som kan åpnes.
Har allerede fått plass på hylla til utstilling…