LEGO-utstilling i Asker

Supert! Jeg skal ta fly, så reisen kommer ikke til å bli et problem.

Og det er for alle aldre, ikke sant?

Melder i fra om at overnatting i forbindelse med rigging den 22. oktober ikke blir nødvendig. Jeg har fått fri på fredagen, og kan derfor ta igjen nattesøvna, og kan også til og med hjelpe til med rigging på den dagen om det skulle være nødvendig.

Hei, folkens!

Tenkte jeg skulle melde min interesse (om enn lovlig sent) for å være med på utstillingen i Asker, hvis en liten militæroppvisning hadde vært av interesse/mulig å få plass til - om ikke planene for utstillingen er fastsatt allerede da vel å merke.
Jeg bor i Oslo, så transport (tog) til Asker skulle ikke være noe problem.

Er ny her på forumet, men her er en link til fotogalleriet mitt på flickr: http://www.flickr.com/photos/aleksander_se/

Mvh.
Aleksander

Mer bredde i det vi viser frem er da bare bra. Har sett en del på galleriet ditt tidligere, mye bra der. :smiley:

Hei! Tenkte det var på tide å begynne å planlegge litt for utstillingen i Asker. Har noen mulighet til å være med på å møtes førstkommende torsdag? Kan godt ha det hos meg, men ikke før kl. 20.00. Kan godt ha det et annet sted, hvis noen ønsker det!
Til de av dere som ikke har mulighet til å komme, kan dere melde inn her på denne tråden hva dere har tenkt til å stille med, og størrelse på dette. Skriv om dere vil at det skal være enkeltstående, eller som en del av lay-out’n! :smiley:

Jeg har i hvert fall ikke tid på torsdag kveld, men det er kanskje ikke så viktig at jeg kommer, siden jeg (nesten) ikke har noen deler for felleslayouten.

Jeg skal ta med en castle layout som er 207x80 knotter med en borg, en landsby og et skog. Sannsynligvis skal jeg også ta med et eller flere hus i Cafe Corner stil til byen.

…mens jeg som ikke har bygd noenting i det siste, kan komme på møte førstkommende torsdag.

Er redd mine hverdager er rimelig travle, og denne uka er intet unntak. Modellene jeg har tenkt til å stille ut vil være enkeltstående, og i og med at jeg kun stiller ut forskjellige kjøretøyer (evt. fly/helikoptere) er jeg ganske fleksibel når det gjelder størrelse/bordplass.

Tenkte å ta med en del av de mer “nordisk-inspirerte” kjøretøyene mine, som Leopard MBT’en, CV’ene mine, Sisuen (som forøvrig er overhalt nå nylig), Archer’en, to Dragoon APV’er og et par Fenris’er (eller “Fenrir” som de heter på flickr). Jeg kan sikkert ta med et par fly/helikopetere også (hvis det blir plass til det), og jeg er selfølgelig åpen for forslag hvis det er noe spesiellt noen skulle ønske å få en nærmere kikk på :slight_smile:

Mvh.
Aleksander

Hei,
Jeg kan komme i morgen.
Bård

Flott! Da møtes de som kan hos meg i morgen kl. 20.00! :smiley: Skal kjøpe inn litt til kaffen. Mangler fortsatt noen tilbakemeldinger fra noen på hva de stiller med og størrelse på dette! :unamused:

Hei, Aleksander! Kjempeflott at du blir med på utstillingen! Ta med det du får plass til! Kanskje er det mulig å få skyss fra Oslo, også? Vi kommer tilbake med mer info når det nærmer seg! :smiley:

Hei, igjen! Da nærmer det seg utstilling i Asker! Det blir mulig å komme og begynne rigging fra kl. 17 på torsdag. Jeg kommer til å være der fra da. Jeg vil gjerne vite hvem som kan komme med tingene sine da. De som ikke kan komme før fredag må jeg vite ca. hvor stor plass modellene tar, slik at vi får satt opp brukbart med bord og kan planlegge lay-out’n. :smiley:
Hvis det er noe dere lurer på, så er det tid for å spørre om det nå! Ikke vent til torsdag! :wink:
Vel møtt folkens! :sunglasses:

Ta masse bilder da dere :sunglasses:

Da er rigginga i gang! Er i ferd med å bli en STOR lay-out. Holdt på til kl. 02.00 i natt. Gjenstår en del arbeid før det åpner i dag kl. 15.00. :smiley:
Åpningstider i Asker kulturhus, Teatersalen, i helgen:

Fredag: 15.00 - 18.00

Lørdag: 11.00 - 16.00

Søndag: 12.00 - 16.00

Gratis adgang! :smiley:

Tusen takk for en flott helg i Asker! Det var mange mennesker innom i løpet av de 3 dagene utstillingen varte. Spesielt lørdag og søndag var det mange mennesker. :smiley: Bilder fra utstillingen vil bli lagt ut etter 1. november! :sunglasses:

Sånn… da har Brickshelf endelig åpnet folderen:

Æ e stum. Utrolig flott, layouten i sin helhet, modellene og detaljene her og der - takk for bildene!

O hildrandes du…øya mine går i bakken snart. Hvem er det som har bygget alt dette? Ikke meg i hvertfall… Stå på!

Fin layout dere fikk til, og mye fint å se på. Morsomt å se at “vi” har fått med nye utstillere i Brikkelauget.
Credit til Bønna for å organisere dette!

brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=4192383

Hvem har laget dette lokomotivet? Jeg som synes min DI2 var en genistrek fikk ett alvorlig skudd for baugen her. Skulle gjerne sett litt mer bilder av dette toget for inspirasjon til å forbedre mitt eget.