LEGO-utstilling i Asker

Brikkelauget har fått forespørsel fra Asker bibliotek om å stille med en lay-out i forbindelse med Kulturhus-dagene 23. - 25. oktober.
Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger så fort som mulig på hvem som kunne tenke seg å være med!
Dette kan bli gøy! :smiley:

Jeg er dessverre opptatt med Landstinget til Hyperion, norsk forbund for fantastiske fritidsinteresser, den helgen, men vil gjerne stille ut noe likevel. Og hvis det er aktuelt med rigging på kveldstid tidligere enn fredagen så stiller jeg gjerne opp til det også.

Oktober, oktober, oktober…

Hmm, har ingenting planlagt da. Jeg melder min interesse, men ettersom jeg foreløpig ikke har peiling på hvordan resten av året mitt ser ut, så vil jeg ikke garantere at jeg er til stede. Utelukker dog ikke at jeg kan stille ut noe.

Samme her!

Da har dere jo muligheten til å planlegge noe av resten av året nå, gutter! Sett av helgen så kan dere si ved neste forespørsel; “oktober, oktober, oktober, ja det skulle gå fint, bortsett fra helgen 23. - 25. for da skal jeg være med på en LEGO-utstilling i Asker”! Prioritering! :wink:

Jeg har ikke planlagd noe den helgen, så jeg tror jeg kan komme. Jeg skal sannsynligvis ta med en borg, men jeg kan kanskje også lage noen huser til byen.

Flott! :smiley: Vi trenger fortsatt flere!!!

Nå har jeg en bedre oversikt over hvordan høsten min ser ut; på fredagen kan jeg ikke komme før utpå ettermiddagen, men hele den helgen har jeg nå satt bort til utstillingen, så regn med å treffe meg de dagene. :slight_smile:

Blir det mye Lego der?
Verdt å kjøre 10 mil??

Hei,
Jeg har satt av helgen til utstillingen. Regner med at Oslotrikken blir å finne blant hus fra Bergen samt noe jernbanegreier. Ellers kunne jeg godt tenke meg å delta i felles lay-out. Jeg har sett diskusjonen om snot-vei eller ikke. For min del bør SNOT vei forbeholdes gater med trikk. Mine er nyasfaltert (dvs. sorte).
Sommerhilsen
Bård :smiley:

Litt offtopic, men …
Var du på Lego World i fjor med den lille by-layouten bestående av SNOT-veier, noen hus, norsk trikk, og diverse andre tog?

I tilfelle, har du Brickshelf/Brickset/Flickr e.l. bruker? :unamused:

Litt offtopic, men …
Var du på Lego World i fjor med den lille by-layouten bestående av SNOT-veier, noen hus, norsk trikk, og diverse andre tog?

I tilfelle, har du Brickshelf/Brickset/Flickr e.l. bruker? :unamused:
[/quote]
Til 1 Ja, jeg hadde ikke rukket å melde meg helt inn i brikkelauget da.
Til 2 Jeg har ikke lastet opp noen bilder av mine moc, men det kommer… Holder på med å lage ny kjeller der LEGO rommet blir på 20 kvadratmeter.
God bygging,
Bård

Dette begynner å lukte av en skikkelig lay-out! :slight_smile: Det er fortsatt plass til flere! Vi får begynne detaljert planlegging når det nærmer seg litt mer. :slight_smile:

Jeg kommer, men jeg er redd jeg ikke har bygget så mye nytt…

Da er vi i samme bås! :wink:

For de som kommer og ser vil vel det meste oppleves som “nytt og spennende”…? Hadde jeg hatt anledning til å besøkt utstillingen ville iallefall jeg sett modeller jeg aldri har sett før, selv om enkelte av dere har sett de mange ganger;)

Jeg har nå begynt på en Castle layout til utstillingen. Borgen, som er 80x64 knotter stor og 80 centimeter høy, er nesten ferdig, men jeg har ikke ennå begynt på landskapet rund den. Jeg skal sannsynligvis bygge en liten landsby, en elv og et skog, og hele layouten blir cirka 178x80 knotter. :smiley:

Bra! Gleder meg til å se den! :smiley:

Spørsmål, må du registrere deg selv eller noe? Eller kan du liksom bare komme med noe?

Og er det bare lov med et spesielt lego tema?

Fordi akkurat nå jobber jeg med et 64x64 Apocalego diorama:

Den er fortsatt I arbeid.

Tror du et jeg kunne tatt med meg det?

Selvfølgelig kan du stille med det! :smiley: Ser ut som et spennende prosjekt! Det ser, desverre, ut til at det blir dårlig med dekning av reise, hvis du skal komme helt fra Stavanger. :frowning: Uansett, du er hjertelig velkommen til å bli med, bare meld din ankomst på denne tråden! :smiley: