Lego The Movie (Benny`s Spaceship) 70816

Begynte å bygge Benny`s Spaceship,da jeg fant ut at det manglet en kloss(foreløpig),noe som var rart var at det var med en kloss som ikke skal være med i dette settet… :astonished:

Noen som har hatt problemer med dette eller andre nye Lego sett :question:

Jeg bygde opp mitt 70816 Benny’s Spaceship, Spaceship, SPACESHIP! i går og der manglet det ikke en eneste brikke. Mange ekstrabrikker dog. Og det var eksakt de brikkene som er listet på Bricklink over innhold i settet som ekstra.

Jeg har vært heldig opp igjennom tiden også, har ikke manglet en eneste brikke i noen sett. Det nærmeste var en brikke som var litt deformert. Men det er det enste. Har hørt om flere som har manglet.

Jeg har dog trodd at jeg manglet en brikke flere ganger, men har vist seg lengre ut i byggeprosessen at jeg enten har tatt feil farge eller feil brikke. Ved ett par anledninger har det også vært revideringer av ett sett hvor en brikke var blitt erstattet av to andre. Jeg la da ikke merke til den lille notisen som fulgte med før jeg hadde brukt feile brikker eller ikke funnet den rette brikken. Men det har løst seg til slutt.

Dersom du er 100% sikker på at du mangler en brikke så skal du kunne ringe LEGO servicesenteret og få tilsendt den manglende brikken.

Ja jeg er 100% sikker på at klossen mangler,har riktig nok ikke åpnet alle posene,men den manglet i den posen den skulle ligge i,
det lå ved en kloss som ikke hører til det settet,noe jeg syns var veldig rart :confused:

Den kan jo ligge i en av de andre posene :wink:

Meld fra til kundeservice så er det en flott gjeng på Havremarken i Billund som plukker delene du mangler =) Tilsendt helt gratis =)

Det er alerede gjort,blir vel sendt de nermeste dagene… :wink: