LEGO Super Mario! Wa-hoo!!

Plutselig var startersettet tilgjengelig som forhåndsbestilling!
OG du får med en eksklusiv tilleggspakke - samt påskehare og påskeegg hvis du bestiller nå!

https://www.lego.com/nb-no/themes/super-mario
(Forhåndsbestillingen er visst allerede utsolgt i USA)

Bestilt! :laughing:
Som Super Mario-fan helt fra Super Mario Bros på NES til Super Mario Odyssey på WiiU må jeg jo bare ha dette!
:smiley: :smiley: :smiley:

Hos meg står det bare “kommer snart”.
Er innlogget…dvs, jeg mener jeg bestemt er innlogget men lego.com kan jo mene noe annet…

Kan forhåndsbestilles hos meg. Men jeg hopper over Super Mario for nå. Interessant konsept, men jeg er usikker på om Super Mario er like hot nå som før og lego burde kanskje ha laget noen mer klassiske sett. Hidden har vel heller ikke slått helt an ? Jeg har ikke noen Hidden sett heller :slight_smile:

Er også innlogget men får bare “coming soon” / “kommer snart” (måtte sjekke begge språk i tilfelle det var forskjell).

Like fullt så er det vi har sett av serien en liten skuffelse for min del. Alle figurene er brick built, og det er turn-off for min del (muligens med unntak av Bowser, selv om jeg gjerne skulle sett han som en “bigfig” i stedet).

Ikke er settene spesielt pene å se på sånn display-messig heller. Det er noen artige trykte brikker her og der ser det ut som, men så lenge de ikke gir ut minifigurer så står jeg nok over selv om jeg er blodfan av Nintendo. Den elektroniske Marioen ser ut som et dyrt leketøy som fort havner i en skuff…

Rettelse. Jeg ser nå også kun “coming soon” og promotion settet er også fjernet fra siden. Men det var mulig å bestille i dag tidlig. Kanskje utsolgt ? Eller noen som trykket på publish-knappen litt for tidlig. Settet blir jo ikke levert før 01.08.

Hmm, var litt Mincraft preg over det der. Er de platene med avrunda hjørner nye?
Ikke sett før, og den grønne balja ber om å få være med i gbc.

Det ser ut som om promo-utgaven er utsolgt allerede, ja. Glad jeg rakk å legge inn bestillingen.

Ja, det ser teit og infantilt ut - men dette er et konsept jeg faktisk gleder meg til å leke med. Mario figur med lydeffekter og ansiktsuttrykk og bevegelses-sensor og hele greia. Detta blir bare morro!
:laughing:
(Jeg elsker teit lego: LEGO Batman Movie’s Egg Mech, Creator Burger Monster Truck, Hidden Side toalett-monster som skyter brunt… Digger dem!)
:laughing: :smiley:

Det tok ikke lang tid…:

LEGO® Super Mario™ startbanesamling med gave
5006216

product.availabilityText.soldOut