LEGO Space: Spyrious, Space Police, Creator Robot, X.Pod +++

En venn har bedt meg om hjelp med å avhende LEGO-samlingen hans.

Det er en spennende samling av det meste av LEGO Space, stort sett de fleste seriene, både originale sett, modifiserte sett, og MOCs.

I første omgang har jeg gått gjennom og sjekket disse settene, og de er så langt jeg kan se komplette.
Alle settene er pent brukt, men mangler instruksjoner og eske.

Som de av dere som følger forumet sikkert allerede har fått med dere stoler jeg 100% på Posten - og med det mener jeg at jeg stoler fullt og fast på at posten kommer til å kjøre over pakkenhvis jeg sender den i posten. Derfor vil jeg foretrekke salg ansikt-til-ansikt, men hvis du kjøper nok til at det er vits i å sende det hele som pakke, så kan vi sannsynligvis bli enige.

Prisantydninger baserer seg på enkeltsalg, hvis du kjøper flere sett i en transaksjon, så kan vi sikkert bli enige om pris.

[size=150]Space: Spyrious[/size]
2x [set]6835[/set] (Samt 4 som mangler en enkelt del.) Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 45,- /stk.

[set]1954[/set] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 30,- /stk.
(+ En reservert.)

[set]6889[/set] (1 eske, skadet (plasten er fjernet.) Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 110,- /stk.
(+ En reservert.)

[set]6949[/set] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 325,-.

[size=150]Creator[/size]
4x [set]4917[/set] Kun A-modell. Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 45,- /stk.

4x [set]4416[/set] Kun A-modell. X-pod mangler. Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 60,- /stk.

2x [set]4416[/set] Kun B-modell. X-pod mangler. Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 60,- /stk.

[size=150]Space: Blacktron I[/size]
[set]6876[/set] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 120,- stk. Denne har en stygg ripe i frontruta.
(+ En reservert)

[size=150]Classic Space[/size]
[set]6847[/set] Prisantydning (Bricklink siste 6 måneder snitt): 90,- /stk.

Det kommer mer.