LEGO-sett fra 1990

Stoppet innom en leketøysbutikk i 2. etasje over Kiwi på Rødberg på fredag. Der hadde de faktisk mye LEGO. Jeg lette litt i hyllene og plutselig fant jeg 2 uåpnede esker med et LEGO-sett fra 1990. Ikke noe spennende sett, men en pullback-motor i rødt (8146?). Er ikke ofte man kommer over så gamle sett i butikker, eller hva? Burde kanskje ha kjøpt dem men sto over.

BØNNA wrote:
Stoppet innom en leketøysbutikk i 2. etasje over Kiwi på Rødberg på fredag. Der hadde de faktisk mye LEGO. Jeg lette litt i hyllene og plutselig fant jeg 2 uåpnede esker med et LEGO-sett fra 1990. Ikke noe spennende sett, men en pullback-motor i rødt (8146?). Er ikke ofte man kommer over så gamle sett i butikker, eller hva? Burde kanskje ha kjøpt dem men sto over.
Jeg jaktet på eldre sett for noen år siden og fant ut at de beste stedene var "lekekroker" og andre sjapper som ikke er del av kjeder som Fetter Klovn og BR og slikt. De store kjedene har gode rutiner for å kun ha inne de nyeste settene og sende tilbake alt annet. Men 2. etasje på Kiwi Rødberg høres ut som et veldig bra eksempel på et sted hvor man kan finne gamle godbiter Smile