Lego serie 10 figurer selges / byttes

Har litt ekstra serie 10 figurer til salgs eller bytte.

1 Medusa

1 Sad Clown

2 Motorcycle Mechanic
3 Baseball Fielders
2 Skydiver
2 Warrior Women
1 Painter/Decorator
3 Roman Commander
1 Revoulutinary soldier
1 Tomahawk Warrior
1 Paintball

Figurene er nye og i original pakke, men pakken er snittet ca 2-3 cm for 100% identifisering.

Bytter gjerne i andre serier eller SW figurer eller andre “fleshies”.

Trenger:
1 Revoulutinary soldier
1 Paintball

hva trenger du eller skal ha for dem?

er det noen fler som har paintballer? Driver med paintball, så kunne
tenkt meg fler av dem til å lage bane :wink:

Andrew

Hva med 35,- for begge + evt. frakt.

Er også interessert i bytte hvis du har f eks noe av følgende:

Star Wars figurer fra den originale triologien (spesielt X/Y/A/B-Wing piloter)
CMF S4 Lawn Gnome
CMF S7 Grandma visitor
CMF S8 Business man, Conquistador, Fairy
CMF S9 Waiter, Fortune Teller,

…og forøvrige andre figurer som ikke er den klassiske Lego gule (LOTR / Indiana Jones / Pirates of the Caribbean etc). Mye av interesse. :slight_smile:

Har du noen bilder eller linker til Star Wars figurer fra den originale triologien (spesielt X/Y/A/B-Wing piloter) ?
Har ikke sett en eneste SW-film, og samler ikke på SW-lego, men har veldig mye fordet i deler og
instruksjoner, og DeathStar på utstilling, men vet ikke hva det er engang hahaa :stuck_out_tongue:

CMF S9 Waiter har jeg fler av :wink:

Her kommer noen eksempler:

Du kan også se god oversikt på Brickset linken nedenfor, se fra ca 2008 og utover. :slight_smile:

http://www.brickset.com/minifigs/browse/categories/?category=Star%20Wars%20/%20Star%20Wars%20Episode%204/5/6

ser ikke ut som jeg har noen av dem, mest sansynelig gitt dem bort :laughing:

Jeg måtte se Star Wars-filmene etter jeg begynte å interessere meg for lego… :blush:
Skjønner ikke hvorfor jeg aldri hadde sett dem! Det var et hull i allmenndannelsen som ble tettet!

BTW, burde vi ha en eller annen slags tråd om minifigurbytting? Jeg har dessverre ingenting av det du er ute etter, men jeg har mye annet kult som kan byttes (mot noe annet stilig selvfølgelig). Det blir kanskje vanskelig å holde styr på en sånn tråd… Jeg er ingen ringrev på forumgreier, egentlig.

God ide med en “minifigurbyttetråd”! Kan jo fort bli litt styr å holde orden på den ja. Hvis f eks hver deltaker har en post hvor det er listet hva man har og hva man ønsker, og så kan man ta bytteforespørsler på PM er det kanskje håp?

Ja da så… hvis du har andre fleshies så kan du evt. bare ta bilde og sende meg så kan jeg se over om det er noe interessant. :slight_smile:

Har forøvrig to paintball figurer, lurte på å beholde en så jeg hadde komplett sett, men kan alltids bricklinke en hvis jeg får behovet.

Det kan jo være verdt et forsøk :slight_smile:

Ja takk, vil gjerna ha 2 paintball-minifig, og fler om noen har :smiley:
Vi kan ta det på PM :wink: