LEGO-sak i Dagbladet Fredag

Hei, jeg heter Martin og er frilansjournalist. Jeg skal skrive en sak om norske LEGO-entusiaster for Dagbladet Fredag, og derfor er jeg svært interessert i å komme i kontakt med noen av dere medlemmene her inne som er i alderen 15-25 og villige til å snakke om interessen deres, vise frem litt modeller, etc. Folk som har personlig erfaring med Dark Ages eller TFOL er også ønskelig.
Først og fremst ser jeg etter folk i østlandsområdet, men ta gjerne kontakt om du bor lenger unna også. Om dere gidder kan dere også gjerne fortelle litt om hvem dere er og hva dere gjør i denne tråden.
Mitt telefonnummer er 976 52 679. Jeg fikk ikke lov av systemet til å skrive emailen min (måtte ha fem poster først?) men vi jukser:
martin punktum bergesen at gmail dått komm

Må si at jeg havner mitt i blinken her.
Jeg er Frederik, 22 år og er økonomistudent. Jeg bor mitt i Østfold, så om det ikke kvalifiserer som østlandet, så vet ikke jeg. Studerer i Halden.
Som student, så er jeg temmelig inaktiv av hva bygging, eller moc’ing som det heter i jargon, angår. Studiene har prioritet, og derfor er legoen satt bort - interessen står og putrer på tomgang, for å si det slik.
Jeg kan sikkert også fortelle litt om mine Dark Ages.

Dang! Ett år for gammel Razz

Tror sikkert det går bra allikevel. Tar du kontakt med han? Han trenger noen som kan stille opp! Bruk e-mail adressen som er oppgitt, eller ta kontakt med meg via PM for å få telefonnummer! Very Happy

Telefonnummeret hans står jo i innlegget?

Sorry! Uansett, det er fint hvis noen kan stille opp! Very Happy

Enig der, sendte e-post samme dagen som jeg skrev innlegget ovenfor men har ikke fått svar.

Takk for svarene, tar kontakt med noen av dere snart! Beklager at jeg ikke har svart før, men jeg har surret litt rundt med et par andre saker.

Må jeg begynne å vaske leiligheten? Embarassed

Martin kommer ikveld han…
Er det noe spesielt dere vil jeg skal belyse?

Da har jeg vært hos Erman, Daniel og Erik, takk for at jeg fikk komme på besøk! Saken står i Fredag enten 19 eller 26 desember. Tipper 19.

Åhei, betyr dette at jeg kan bli nødt til å kjøpe Dagbladet? ;p

Finner ofte dagbladet og div andre aviser på t.banen der jeg jobber,vis ikke får jeg koste på meg en avis på fredag 19 des./26 des. !.
Cool

Kult, gleder meg til å lese den. Håper det kommer den 19. - litt redaksjonell omtale noen få dager før jul skader vel ikke salget;)

Ser ut til at det blir 19. desember

Får vell gratulere med en flott artikkel. Og jeg får ønske Erman, Daniel og Erik lykke til videre med prosjektene deres.
Daniel, lykke til i konkurransen. Jeg ser at konkurransen er hard i år, med et jevnt startfelt.
Erman; virker virkelig den sjekkereplikken!? Hvis den gjør det så får du har meg unskyldt om jeg stjeler låner den!

Funka som f**n to ganger etter artikkelen Wink
Er litt verre nå, men du kan jo prøve, hehehe.

Her er artikkelen fra 19.desember 2008 med våre medlemmer Erman, DNL og Widsith aka. Erikutt
Dagbladet-artikkelen

LEGOens bad boy…huff da. Vil Brikkelauget vedkjenne seg slike folk?