Lego s@h er super kjapp

bestilte varer på fredag morgen, og i dag mandag kl 1400 ble varene levert!!!

:smiley: :smiley: :smiley:
Steinar

Samme her. Bestilte fredag. Ble levert før lunsj på jobben da jeg ikke var hjemme! Kjempeservice av DHL! :slight_smile:

Kjapp ja…
Fikk pakke i dag, skulle inneholde noen mindre sett og Parisian Restaurant.
Men Parisian Resturant var ikke i esken, selv om den stod på innholdsfortegnelsen…
Noen som har hatt lignende opplevelser?

Det er vel ikke en ren innholdsfortegnelse som følger med, men en leveransenotis som sier hva som ble levert fra ordren i denne leveransen.

Sjekk om det står 0 eller 1 på Quantity på PR, hvis det står 0 så blir den sannsynligvis sendt i egen pakke, hvis det står 1 er det feil og du bør kontakte support.

Ang manglende Parisian Restaurant, så fikk nå jeg mitt sett i samme eske sammen med en del andre mindre sett jeg bestilte samtidig.

Og til trådstarter: helt enig. Faktisk var dem skummelt kjapp denne gangen iallefall.
Jeg bestilte på natta rundt 2-3tiden 1.januar og 3.januar kl 19:00 var dem på døra. Jeg forventet at folk hadde fri på 1.januar og eventuelt pakket og sendte på 2.januar og med normal postgang hadde jeg da hatt det ca i dag eller i morgen.

Hadde faktisk en rest på 4 stk IR tårn. Det stod på webshoppen når jeg bestilte dem at de forventet dem inn 16.januar, men de kom nå akkurat inn døra her!

Atter en overraskende kjapp leveranse av LEGO!!

Jeg bestilte en time eller to før deg FONIX, men min kom ikke før i dag. Kjeltringer!
(forøvrig sammen med et annet lite sett i samme pakke).

Problemet er at det står 1 på quantity og at det bare står 1 pakke på pakkelappen, vekten som står på pakkelappen tilsier også et PR skulle ha vært i esken.

Dette er en automatisk e-post for å bekrefte at vi har mottatt meldingen din. Vi ansetter mennesker også, og en av dem vil ta kontakt med deg i løpet av et par dager.
Med vennlig hilsen
LEGO Service

Da er det nok noe galt ja, kanskje verdt å forsøke å ta en telefon også.

Usikker på om de veier pakkene eller om det bare er en utregnet vekt om påføres.

En siste ting, mottok du pakken selv? Bare for å være sikker på at du ikke har noen morsomme spøkefugler i familien…

Mottok den selv, og den var uåpnet og uskadet. Var dog fylt helt opp med disse store plastboblene som lego bruker i pakkene.

Ikke fått mitt jeg :frowning: bestilte 2 men ennå ikke fått :frowning:men nå er den i Larvik som bare er 45 min unna. Men den kom kl 11 i dag så synnes jeg skule hat den her nå. Får bare håpe den kommer i morgen.

Dobbeltsjekk med sporingsnumeret å se om det skulle vært ei pakke til :wink:
Dissa transportørene kan fort glemme at det skal være flere esker.

Finner ikke ut om det skulle være flere pakker via sporingsnummeret.
På DHL sin lapp på pakken står det 1/1.

Da var det i hvert fall ikke transportøren sin feil :frowning:

Høres ut som pakkerne hos Lego har gjort en feil, kundeservice retter nok opp i det.

Tja, tre dager siden skriftlig henvendelse - ikke svar.
Prøvde å ringe kundeservice i dag. Automatisk telefonsvarer som bad meg legge igjen en beskjed. Det gikk ikke. “Boksen er full. Vi snakkes senere. Ha det!” Vanlig snailmail blir vel neste forsøk…

Da går du på facebooksiden eller twitter siden til Lego og gir dem beskjed =)

Jeg har noe tull med VIPpoengene, lang historie men sendte en mail til dem i august som jeg først plutselig og uventet fikk svar på i romjulen(!). Svarte dem og har siden ikke hørt noe. Så på mail er de treig for tiden.

Ellers bestilte jeg 4 Parisian Restaurant (#10243) + 1 Valentine (#40085) fra S@H på onsdag kveld. De ble levert på døren kl 12.30 i dag med DHL. Det er raskt det :slight_smile:

Etter å ha prøvd å ringe i 3 dager fikk jeg endelig prate med et Lego menneske på tirsdag. Selv om alle papirer tilsa at PR skulle ha vært i esken, godtok Lego klagen. Dessverre hadde de ikke flere inne, så jeg måtte vente til slutten av januar for å få et nytt. Tiden går jo fort og i går ettermiddag ble settet levert på døra. Selv om det kan være vanskelig å få tak i support, så går det unna når du først får tak i dem!