Lego Norge

Jeg har invitert en fra Lego Norge til å komme på et Brikkelauget møte og holde et foredrag (uten å spesifisere noe tidspunkt).
Jeg blir positivt overasket hvis de sier ja Smile
Jeg kommer uansett til å sende mailer til Lego Norge om utstillinger og lignende sånn at de skjønner at det finnes et voksent miljø for Lego bygging i Norge. (i den grad vi kan kalles voksne…)
mvh
Helge

Deter bra, Helge! Hold dem varme! Twisted Evil

Tja, jeg har tidligere informert Svein Nilsen i LEGO Norge, så kanskje vi skulle samordne oss litt. Smile Svein Nilsen har ansvaret for aktiviteter o.l. Jeg har også kontakt med Jan Beyer som er AFOL-kontakt for Europa.

Samordne ??? Da blir vi vel fort for organiserte for Michael ? Wink
Neida, invitasjonen min var mer en fotnote i en komunikasjon med en av selgerne, jeg forventer egentlig ikke noe svar. Jeg var heller ikke klar over at noen hadde fortalt Lego Norge om Brikkelauget…
Hvis jeg ikke får noe respons kan jo du Thomas gå hardere på dine kontakter.
mvh
Helge

Joda, jeg har fått respons også, for Svein syntes bl.a det var en god idé å innføre en åpen klasse i LEGO-NM for byggere over 12 år. Smile Hvis jeg husker riktig, så var det ikke snakk om noe nytt NM før i 2007.
Ellers har jeg snakket med Jan Beyer. Vi er selfølgelig velkommen til å delta på Skærbæk i 2006, og om det er interesse for det kan vi organisere en eller annen form for omvisning i Billund før eller etter.
Han har også noen rotekasser stående, men ingen oversikt over hva som er oppi. Mener han sa han solgte fra disse til klubber for “halvfems” kr/kg. Så om noen skal forbi Billund, så kan de jo ta en tur innom å kikke på hva han har.

Thomas wrote:
... åpen klasse i LEGO-NM for byggere over 12 år. Smile Hvis jeg husker riktig, så var det ikke snakk om noe nytt NM før i 2007. .
God idé, Åpen klasse? Alt fra hus, og broer til maskiner og roboter?

Åpen aldersklasse.
Og man kan bygge hva man vil, ja. Smile