Lego Mr. Gold Minifigur fra series 10

Noen som er intressert i å kjøpe min Mr. Gold fra minifigurer serien 10? Den er uåpnet, kun tatt opp for å se på, ikke tatt ut av plasten inni og heller ikke satt sammen. Funnet den for 7000 på ebay, så vil nok ha hvertfall det for den.

Eh, 7000 kroner for en minifigur?
Er den laget av gull og besatt med kvalitets-diamanter? =-D

Nei da, den er nok ikke av ekte gull og diamanter desverre. Dette er jo et samleobjekt for den som samler. Så en riktig samler gir godt for en om de vil ha. Men hafdde vært kult om den hadde vært av ekte gull.

Mistenker at dette stedet ikke er plassen for å selge en minifigur til den prisen.
Har og en av disse uåpnet. Får nok ikke mer enn et par tusen for den her i Norge.

Har veeeldig lyst på Mr. Gold :stuck_out_tongue: Men ikke et must! Får mye annen LEGO for den summen :laughing:

Har lagt den ut på ebay så får jeg se om noen er interessert. Hvor mye ville du gitt meg for mr gold du som ville ha?

Ikke over 3k… Er jo tross alt en minifig som bare ligger i en pose :laughing:

Så du kan gi 3000 for den da?

Er koden registrert?

Ja det er den. Jeg ville jo registrere den. Fikk jo VIP og diplom. Som bevis.

Følger den evt med? Lyst å legge ut bilde av den?

Ja da. Beviset følger med. Diplomet beholder jeg selv da jeg har mitt navn. Får jeg 4000 så får du det med alt sammen. Beviset og alt. Ikke diplomet

Altfor dyrt for min del dessverre…

Hva med 3500? da er frakt inkludert

Naahh, desverre, da legger jeg heller inn en feit ordre hos Helge på BrickLink :laughing:
Men lykke til med salget :smiley:

Og da har Mr Gold fått ny eier :smiley:

Har også en slik liggende som kan selges til høystbydende.