Lego Minifigs serie 5

Hei!

Long time no see…? Jeg har ikke funnet noen engasjerte ytringer vedr. MiniFigs serie 5 her inne? De er jo tilgjengelig i butikk… How come? MANGE fine og artige figurer! Skal kjøpe meg en kartong til helgen :laughing:

Kjøpte meg 20 stykker i stad. bomma på 1. tok feil av bokser og egypterinnen =p
men fikk kun dobbelt av godzilla ved en feiltakelse, fant 5 stk danske soldater men det var med vilje.
hun med den vesle apen fant jeg også ved en feiltakelse.

ellers ser de flotte ut =)
13 figurer jeg synes er verdt å kjøpe.
mange flotte detaljer.

Hvor har dere funnet dem og til hvilken pris? Ser at Clas Ohlson skal ha de inne men til 29 kroner stykket.

Einar

kanskje greit å boikotte Clas Ohslon da? hehe

fant dem i brio butikken på Buskerud Storsenter. Dem er jo egentlig ikke ute før 1.august. mange butikker har nok får sin trasnport denne uken ellers vil de nok mest sansynlig komme i tiden fremover.

og de fleste har nok de prisene dem har på de siste. veiledende fra LEGO er fortsatt 20 NOK

Har de fleste butikker fått dem nå? Er ennå på hytta i Sverige å kjøpte kun to stk til 25 skr.
Hva er fordeling i en eske?
Har de samme system med prikker på posen?

Så den nye katalogen men trist fra august til desember men det kommer vel noe i romjulen som det pleier.

Ha en riktig fin sommer videre lego venner

Har vært innom flere butikker her i Tromsø. Er en del som allerede har fått disse. Blant annet OBS! Jekta, Extra Leker og BR Leker (?) på Nerstranda. Men alle disse har bare fått EN eske hver. Er mulig det er flere som har fått eller får innen noen få dager da alle sa de ventet en forsendelse snart eller at de hadde fått men ikke rukket å pakke ut enda…
Prisen er som vanlig 20kr på de fleste steder utenom OBS og Extra Leker hvor de koster bare 19kr stk.
Og jeg som ville ha en hel uåpnet eske…
Får vente til i slutten av uken, mulig noen fler har fått inn da.

Kan i samme slenge melde fra at Legoloftet fremdeles har igjen noen fra serie 2, 3 og 4 :slight_smile:

Lekebutikken i Torvbyen i Fredrikstad har også fått inn serie 5.

Ok, da har jeg fortært en eske med LMF serie 5:

Nr 1 Student 3 stk (0 for salg)
Nr 2 XX 3 stk (0 for salg)
Nr 3 Dansk slottsvakt 5 stk (0 for salg)
Nr 4 Eskimo 3 stk (0 for salg)
Nr 5 Hulejente 4 stk (0 for salg)
Nr 6 Krokodilledrakt 4 stk (0 for salg)
Nr 7 Dyrepasser med apekatt 5 stk (1 for salg)
Nr 8 Tømmerhogger 4 stk (0 for salg)
Nr 9 Klovn med pai 4 stk (0 for salg)
Nr 10 Aerobic-jente 4 stk (1 for salg)
Nr 11 Sherloc Holmes 4 stk (0 for salg)
Nr 12 Viking 3 stk (0 for salg)
Nr 13 Bokser 4 stk (0 for salg)
Nr 14 Egypter med slange 3 stk (0 for salg)
Nr 15 Mafiadude 3 stk (0 for salg)
Nr 16 Snowboarddude 3 stk (0 for salg)

OPPDATERT 15.08.2011

Da er jeg i gang med jakten på de 16. Kjøpte jo to for e uke siden i Svergie. Kjøpte i dag 12 stk uten klemme fikk jeg 9 nye så 11 av 16. Men klarte klem kjenne alle så de er uåpnete de tre jeg fikk like hvor av to Dino og en Huleboer kvinne. Men fikk jo bare inn to esker i butikken jeg jobber så må være rask for få alle.

Skulle du ende opp meg for mange av Hr. Klovn (#9), så er jeg interessert. Det er bare den jeg mangler for å få en komplett serie 5.