Lego Masters i Norge - påmelding

Lurer på om noen fortsatt leter etter makker å ta med seg?

Er utdannet som digital designer og spesialiserer meg på å applisere kreativitet i mine arbeidsoppgaver.

Jeg har desverre ingen vesentlige byggverk å vise til, fordi jeg aldri har klart å samle nok LEGO til at friheten for egne MOC prosjekter har åpnet seg.

Har fulgt LEGO så lenge jeg kan huske, følger med på alt av LEGO nyheter, og ser jevnlig på diverse youtube kanaler der de bygger MOC’s.

Holder til i Ski utenfor Oslo.

tobiasantonsen94@gmail.com

Har fått vite via en kollega at det finnes en rocka fyr fra Askøy utenfor Bergen som trenger makker. Så vidt jeg vet har han vært i kontakt med produksjonen og de sier han kan være med videre til audition dersom han finner en lagkamerat. Jeg kan formidle kontakt hvis det fortsatt er noen her som mangler makker / sitter på gjerdet. Send meg en PM evt. Det skal dog sies at audition foregår helgen 13-14 mars i Oslo (og de har begynt å ringe rundt til de som får være med der), så man bør få den berømte fingeren ut!

Frister, men problemet er ellers selve tiden man må ta seg fri senere når man skal være med på tv programmet. Har ikke råd å være vekke 4-6 uker

Da har det vært en del folk på audition og venter på tilbakemeldinger - kanskje kommer det allerede neste uke. I mellomtiden har TV2 kommet med følgende pressemelding hvor vi kan se hvem som blir programleder og dommer:

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/hvem-blir-norges-forste-lego-masters?publisherId=13318709&releaseId=17903652