Lego Masters i Norge - påmelding

Jeg har i dag hatt dialog med de som arbeider med “casting” av deltagere til Lego Masters i Norge, og vedlagt følger litt informasjon og lenke for de som kunne tenke seg at dette er noe for de :slight_smile:

Tosca


Vi er i gang med castingprosessen og leter etter kompetente deltakere til serien. Vi har en link til et søknadsskjema som inneholder mer informasjon. Spre gjerne ordet blant medlemmer. Interessenter må gjerne ta kontakt med meg for spørsmål.
Link til søknadsskjema: raggamuffincasting.wufoo.com/fo … orge-2021/


Vennlig hilsen

Christine Sand
Raggamuffin Casting
www.raggamuffin.no
Mobil: +47 472 68 891

Hadde vært gøy å deltatt. Men har ingen å slå meg sammen med fra Bergen, og tror ikke jeg er god nok free builder, siden jeg bare bygger originale sett per dags dato :stuck_out_tongue:

Hadde jo vært gøy å blit med, men får holde med statist i barndommen på TV. Tror nok heller ikke at man er så flink til å bygge MOC ennå
at man kan bli med.

Jeg melder meg gjerne på, men trenger en makker! Noen fra Trøndelag kanskje?

Det er ingen grunn til å nøle, for casting-prosessen er i gang. Tenk godt om dere selv, man klarer ofte mer enn man tror når ting står på spill og man ikke kan prokrastinere.

Vet ikke om de opererer med noen frist, men flere i Brikkelauget har allerede blitt kontaktet. Jeg og makker skal intervjues neste uke bl.a så får vi se åssen det går.

Tidsperioden for innspilling blir antagelig fra slutten av april → en eller annen gang i starten av juni, ca 50 dager. Det blir lange dager og det foregår på dagtid / ukedager. Uvisst om det skjer noe i helgene. Det ligger i hvert fall an til at man må ta fri fra jobben en lengre periode for å få dette til.
Produksjonen kompenserer deltagerne med en viss sum pr dag for tapt arbeidsinntekt, men dette var relativt beskjedent - spesielt om man må skatte av det. Hotell dekkes for de som trenger det. Skriver ikke noen summer her, da jeg er usikker på om det kan deles.

Kan prøve å komme med mer info over helgen hvis jeg får lov av casting-folkene.

trøndelag her. men kan dessverre ikkje skryte på meg noen spesielle byggetekniske ferdigheter. eg er garantert langt ifrå muligheten for noe som helst av muligheter for semifinale. :laughing:

Noen som vet når påmeldingsfristen er?

Den informasjonen jeg har funnet har jeg lagt ut på bloggen min :slight_smile:
brikkefrue.no/lego-masters-til-norge/

Ikke fått vite noe om det enda, men kan spørre på mandag.
På bloggen bør du endre påmeldingsinfoen, det er ikke Mastiff som håndterer castingen via e-post lenger. Dvs, det kan hende de videresender e-poster, men jeg ville ikke gamblet på akkurat det punktet.
Se https://www.facebook.com/raggamuffincasting/posts/3969799166387650

Lenken til Tosca øverst i tråden går direkte til påmeldingsskjema (felles for to deltakere).

Takk for info :slight_smile: Har rettet opp nå :slight_smile:

Ønsker en makker.
Inspillinga er i Oslo så hvor du bor spiller ingen rolle for meg.
Sjøl bor jeg i Hamar

hadde vært knallgøy dette :slight_smile:

Har nå litt mer info etter å ha hatt en hyggelig samtale med castingansvarlig.
Det blir ca 40 dager innspilling for de som kommer lengst, dvs 40 fulle arbeidsdager i løpet av mai og juni. Det legges opp til 8 timers dager, så det betyr at flere av konkurransene vil gå over flere dager. Mulighet for å jobbe med andre ting på kveld hvis man har utholdenhet nok. Fri i helgene og på røde dager. Produksjonsselskapet dekker reise, kost og losji + en (beskjeden) kompensasjon pr arbeidsdag. Spilles inn i Nydalen i Oslo og hotell vil bli i umiddelbar nærhet.

Fikk ikke vite noen konkret påmeldingsfrist, men de regner med å gi tilbakemelding til de som har vært med på intervjurunden mot slutten av februar. Hvilket betyr at man bør få fingeren ut i løpet av et par uker vil jeg anta. Det blir trolig audition for ~20 par deltagere i slutten av april i Oslo.

Spenningen stiger!

Ser det er litt typisk norsk beskjedenhet ute og går her…

Tenk litt mer som Pippi: “Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert”

Eg håper på en sesong nr 2 for min del :slight_smile:

For de som er redd de ikke er gode nok fordi de kanskje ikke har så mye erfaring med å bygge MOCs, så kan dette intervjuet med ett av lagene fra Asutralia sesong 2 være verdt å lese:
brickfanatics.com/meet-the- … -and-josh/

Spoiler: Disse to kommer veldig langt i konkurransen selv om de hevder de hadde lite erfaring med å bygge egne ting.
Spoiler2: Australia sesong 2 holder et svært høyt nivå.

Her kan dere også høre litt fra de svenske deltagerne :slight_smile:
Ikke klikk på linken om du ikke vil ha noen spoilere :wink:

https://www.swebrick.se/index.php?topic=15727.0

Jau - nå var var det ikkje nivået eg tenkte på da med sesong 2, meir livssituasjonen ellers :slight_smile:

Hei! Mangler en makker…

Mvh Lars Jølle / 951 01 988 / lars.jolle@outlook.com

Hei

Lego Masters kommer til Norge. Jeg har blitt invitert til å bli med men trenger en partner (man må være et team på 2 personer, aldersgrense 16 år)

Noen som er interesserte i å bli med?

btandreassen@gmail.com

Jeg er ikke flinke med MOC men jeg er interessert til å delta.

PM meg hvis noen trenger en makker fra Oslo regioner.

Ut i fra alle rykter og signaler - er det veldig mange fra Brikkelauget som er kontaktet med forespørsel om de kunne tenke seg å være med.
Spennende å se om det blir med noen som IKKE er medlem :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: