Lego Masters Grand Masters (AUS season 5) - NO SPOILERS!

Hei!

Jeg har sett første episodene av Lego Masters Grand Masters nylig, og savner en diskusjonstråd, med og uten spoiler :slightly_smiling_face:. Regner med det er en grei miks av folk som enten har sett eller skal se, så pls, INGEN spoilers :slight_smile: .

Eg vil no også legge til at denne sesongen er det beste eg har sett av Lego Masters så langt, og kan ellers tease med at en av deltakerne blir utsatt for “godsinnet tortur”/“eksponeringsterapi”! :grin::grin::grin:

1 Like

Hvor ligger denne serien? er den på TV2 play?

er den offisielle siden.

En mulighet er kanskje å fjernstyre en tablet/pc/tlf e.l. til bekjentskap i Australia med tilgang, mener det er kun tilgang til Australia på den siden, eg får de direkte fra en venn :slight_smile: .

Tipper alle uploads til youtube blir tatt ned, er by far beste og mest underholdende Lego Masters-landet av alle :slight_smile: . Hadde Lego.com lagt ut alle Lego Masters som streamingtjeneste hadde eg gladelig byttet den ut mot netflix eller hbo :slight_smile:

Sesong 3 og 4 ligger på Tv2 play. Kan være sesong 5 kommer etter hvert også? Siden just watch er veldig fin til å sjekke hvilke tjeneste som har forskjellige programmer og filmer. Kan også velge forskjellige land.

2 Likes
1 Like

Oioi! Teaser for episode 7 :

Eg har aldri sett en slik episode før, og vet at det er mange seere/byggere som kommer til å bli glad :slight_smile:

1 Like

Startet på sesong 4 i dag. Fantastiske bygg.

2 Likes