Lego-mål for 2014

Som nylig ute av dark ages blir det å samle på modulhusene sammen med kona samt bygge togbane, pluss Winter Village collection til neste Jul.

Jeg har vel egentlig 3 prosjekter gående som jeg skulle fått ferdig.

#1. Få lagd ferdig MOC’en jeg har planlagt til PKH i April.

#2. Få sett på og jobbet noe mer med den motoriserte moc ideen jeg holder på med.

#3. Få sett på og jobbet noe med trehusene jeg har planlagt frem mot sommeren slik at de eventuelt kan stilles ut og få opp interessen lokalt for eventuell sponsing.

Har som man ser mange planer, men tiden er knapp, så noe av dette blir nok utsatt noe antar jeg.

Tja, mine mål for 2014 er å:

  1. Bli ferdig med Radiator By. Jobber nå med fjellstruktur og veien til Wheel Well Hotel
  2. Starte på en ny MOC med Castle som tema.

I tillegg blir det å være på:

  1. På Kloss Hold
  2. Skærbæk
  1. Sortere
  2. Må vel rekke å bli ferdig med PKH MOC’en

Jeg er blant dem som verken liker å planlegge eller offentliggjøre eventuelle planer. Synes det er artigere å bare presentere ting litt overraskende. Men akkurat nå har jeg ingen konkrete planer heller, annet enn at prosjektet mitt med å fornye klassiske sett skal fortsettes i løpet av året. Trenger bare litt inspirasjon etter at jobben med Megans andre bok ble i overkant mye en periode… og akkurat nå ligger det flere kilo klosser på stuebordet etter at jeg har plukket fra hverandre nesten alle settene jeg har kjøpt siden jeg fant tilbake til LEGO for 6-7 år siden som ikke er modulhus eller Architecture, og sortert dem ut i deler. Åtte bæreposer med LEGO. Neste skritt er å skaffe ordentlige sorteringsløsninger - de jeg har er ikke beregnet på så store mengder klosser - og så kommer kanskje inspirasjonen tilbake… :slight_smile:

Vet du når det blir mulig å skaffe seg den nye boka til Megan ?

Boken har vært til salgs en stund på Amazon.

Ja, som Eiker skriver har den vært tilgjengelig ei stund. Hvis du bestiller den fra denne linken (Amazon.co.uk) tar det kortere tid enn om du bestiller fra USA. Den er litt dyrere, men jeg tipper det går ganske opp i opp med frakt.

Den dukker sikkert opp hos Outland også etter hvert, men da til en helt annen pris.

Ellers tror jeg Megan har tenkt seg til PKH i år også, så om man venter til da er det vel mulig man kan få den signert av henne. Og eventuelt andre bidragsytere som måtte dukke opp :slight_smile:

jeg bestilte den på https://www.tanum.no/_the-lego-adventure-book:-volume-2-megan-h.-rothrock-9781593275129

steinar

Må korrigere meg selv der, Megan klarer dessverre ikke å komme seg til Trondheim i år. Så da er Tanum eller Amazon veien å gå.

:cry: Trist å høre. Alltid hyggelig når Megan kommer :slight_smile: