LEGO løsvekt/gammel LEGO i Bergen

Noen som vet om noen butikker i Bergen som selger litt gammel LEGO eller LEGO løsvekt? Bodde i Stavanger før, og der var det Pytt & Panne. De solgte litt, og på en lekebutikk på Gullgruven i Bergen solgte de litt gammel LEGO (sikkert rester) som var halv pris.
Men har aldri sett LEGO løsvekt før. Har bare sett folk som skriver om det her i forumet.
Takker for all hjelp Smile

Ingen som vet?

Det hadde kasnkje (kanskje!) vært på lista, om noen hadde tatt seg bryet med å sjekke. Saken er det at de fleste her bruker bricklink, pluss at løsvektutvalget er, om ikke beskjedent, så i hvert fall begrenset.
Men for min del, så er svaret på spørsmålet ditt enkelt: Nei, jeg vet ikke. Sorry. Confused

Jonas wrote:
Ingen som vet?
Så vidt jeg har forstått er alle løsvektsstanda som butikkene hadde nå avslutta, og Lego selger heller slikt til butikk lengre. Extraleker i Trondheim avslutta det for et års tid sida, de var de siste som hadde her i byen. Hvis det blir oppretta LegoBrand-butikk vil de ha noe løsvekt, det har de vistnok i alle de butikkene rundt om i Europa (jeg var på den i Milton Kaynes i desember, de hadde en del spennende, men ikke veldig billig) + at du finner i Legoland. Hvis du planlegger bygging og trenger klosser vil jeg faktisk anbefale Bricklink, der finner du det meste, og det er ikke så dyrt sammenligna med løsvektskjøp på en eller anna måte. aj-ml

At de (ekstremt begrensede) selvplukksløsningene er avsluttet er min forståelse også.
Om du med “gammel LEGO” mener brukt, er det ofte ting å finne på ulike nettauksjoner, men vet ikke helt prisnåvet er fornuftig. Ellers vet jeg at mange har gjort gode kjøp på loppemarked og liknende.
Støtter ellers forslaget om Bricklink fra dama med den kuleste bilen Wink

Hmm, så det er avsluttet - men ja er det jo ikke lenger noen mening med lista øverst her på forumet.
Noen som kan ta den ned fra oppslagstavla?