LEGO Ideas Second 2014 Review Results

Tja. Det kan jo tenkes at noen synes dette er ganske artige nyheter… spesielt det som kommer ca 2:45 ut i videoen :wink:

[youtube]SblCKsE3F9c[/youtube]

Syns det var mer spesielt det som kom fra 3:50.
Helicarrier er tatt med som review på neste i mai =p

Kult, både Wall-E og Dr. Who blir fine sett tror jeg.

Edit: Helicarrieren er de vel programforpliktet til å ta med siden den fikk nok stemmer, men det er vel liten tvil om utfallet… tror ikke de bruker flere måneder på å vurdere den tror jeg. :smiley:

Typisk…nå som jeg var halvferdig med min egen talatut boks.
Men, jeg skal ha begge regner jeg med.
Litt synd at ikke Ghostbuster HQ nådde opp, men den var nok litt i største laget og.

Krysser fingrene for at Natural History Museum blir valgt i neste runde. Besøkte det nylig (anbefales til alle som skal til London).

Denne:
ideas.lego.com/projects/46720

Legg merke til at det er snakk om et Creator Expert-sett. Modulhus :slight_smile:

Blir vel Jurassic Park:
gamer.no/artikler/jurassic-p … ren/167272

Denne gangen var det midt i blinken for begge. Ender nok opp til å kjøpe begge settene som ble valgt.

Enig i kommentarene så langt, men syns ikke dere også at samtlige store sett og forsøk på UCS eller modulars ser ut til å feile? virker litt som at de har bestemt seg for at ideas-sett ikke skal være over 500 deler? med birds som et meget lite unntak…

Jurassic World kommer uavhengig av Ideas-settet, nettopp derfor tror jeg ikke det settet kommer gjennom prosessen. Det er ikke god butikk for LEGO å betale royalties til vedkommende som har laget Ideas-settet når de har lisensen fra før og kan lage akkurat hva de vil. Derfor tror jeg heller ikke de kommer til å godta noen andre Ideas-sett som er basert på lisenser de allerede har. Men jeg tar gjerne feil :slight_smile:

Denne her dukket forresten nettopp opp. Syntes den var litt søt:

[youtube]cUCkcI9jmp0[/youtube]

Enig, store sett i eksisterende temaer / lisenser tror jeg vi kan se ganske langt etter, selv om forslagene er aldri så godt gjennomført… LEGO trenger neppe hjelp til å finne ut hvilke UCS sett eller modulhus de skal lage.

Jeg tror nok ikke de har satt noen fast grense på antall deler dog, hvis det kommer en idé som LEGO synes er god nok kan vi nok ende opp med et større sett.

Tror ikke at helicarrier blir noe av heller, nå som Lego selv har kommet med en variant.
Man kan jo nesten lure på om Lego har tatt hintet at folk ønsket den, og bygd sin egen utgave.

Jeg liker begge de nye settene, men det blir ikke innertier. Tror nok ikke jegnkommer til å kjøpe noen av dem, går før for Birds.

Jeg håper Jurassic Park settet vinner neste, for jeg har uendelig lyst på den dinosaur modellen! krysser fungere og tær

Ja, det knytter seg nok både til temaer/lisenser, og størrelse. Iallefall så langt. Men om dette er ting som ser ut til å være styrende og konsekvente, kunne de kanskje ha sagt litt om dette på ideas, så ikke folk ble holdt for narr. Kunne jo heller laget ldd og solgt instruksjoner. Sikla lenge på Delorean UCS som var technic-basert. :slight_smile: :open_mouth: