LEGO® Ideas First 2014 Review Results

Big news =)

[youtube=wide]DiX7Q5_TTjo[/youtube]

Resultatet denne gangen er følgende:
LEGO Bird Project
The Big Bang Theory

og de vurderer hvilket av de to Dr Who settene som skal bli til et sett =D
Doctor Who And Companions
Det andre fant jeg ikke

Såpass! Det hadde jeg ikke trodd. Blir artig å se hvor store settene blir.

Jupp - og ikke minst hvor stort/store sett det blir neste gang…

harald-

Håper rubiks kube coveret til papirhåndklene blir med =D

Doctor Who :wink:

Tror jeg dør på meg og legger meg ned i fosterstilling på kontoret av pur glede hvis UCS AT-AT’en blir godkjent i neste runde… men antagelig er det for kort tid siden TLG kom med siste versjon.

Dessverre så tror jeg vi neppe vil få se noen Ideas sett på lisenser Lego allerede har (SW, LotR, div Superheroes etc) eller så store/dyre sett.

Håper jeg tar feil dog. :astonished:

Jeg likte fuglene best, og ville aller helst hatt TO sett med tre i hver. De er jo så fine!!! Men jeg kommer nok til å kjøpe Big Bang Theory også.

Håper man på ett eller annet tidspunkt lager noe litt mer jentete, selv om jeg innser at jeg er i et mindretall. Eller bare minst ett sett som ikke er space eller superhelter. Ideer jeg hadde likt, ville være for eksempel det ovale kontor med en valgfri president (man kunne jo hatt et par å velge mellom?), Baker street 221B med Sherlock og Watson, en Escher aktig svart/hvitt versjon med lego i en skyggeboks eller et helt vanvittig Harry Potter sett som ikke hittil har blitt laget! Juhuu! Men siden jeg ikker er i nærheten av god nok til å finne på noe sånt, får jeg bare følge med og vente i spenning :smiley:

I utganspunktet av de ideene som ble valgt ut, hadde jeg andre favoritter. Men hadde en knapp på fuglene som alternativ, De var jo fine. Big bang hadde jeg ikke noe særlig tro på selv om jeg liker serien.

Blandt de neste er det jo mye fint, tror det ender med ett mindre sett. Blir overrasket hvis de velger noe stort.

Denne hadde vært genial som “oppfølger” til Big Bang Theory settet.

lego.gizmodo.com/this-lego-parti … 1657426389

Jeg VIL ha et Dr. Who-sett :exclamation:

Men i denne runden heiet jeg på fuglene, så jeg er fornøyd, så var det bare å faktisk få kloa i ett (eller fler), da.

Det får du jo =)