LEGO Ideas Caterham Seven 620R #21307

Ikke noe London buss idag i hvertfall når jeg legger noe inn i handlekurven :slight_smile:

De holder fortsatt på med å rydde bort Rogue Friday tilbudene… :wink:
Regner med at neste promo blir aktiv senere i dag…? Eller senest i morgen?
DA skal det bli Caterham på meg også! :smiley:

Der dukket London Bus opp i handlevognen min. :smiley:

Og der var Caterham bestilt - med 90 kr i rabatt, London buss og fri levering! :smiley:
Gleder meg til den dukker opp neste uke!

Så nå venter jeg på neste promo… Kalenderen skal komme fra 23/10. OG doble VIP-poeng - Det blir nok storhandling på slutten av måneden… :wink:

Fikk ikke bussen da jeg bestilte kl 09 idag. Sendte mail. Håper på det beste. Hvordan er kundeservice mtp slikt?

Jeg bestilte “to dager for tidlig” til å få med meg juletog-promoen i fjor. Sendte kundeservice en email om at jeg ikke ønsket å bli “straffet” for å være rask med å bestille noe jeg ønsket meg, og de ettersendte meg toget. Så de er så greie, så! :slight_smile:

Sorry! An unexpected error has occurred. Please contact customer service.
For dette svaret etter å lagt inn ordre.
For prøve senere på dagen.
Har bestilt nå og fått london buss på kjøpet.
:wink:

Som det bilvraket jeg er måtte jeg bygge om min modell, først til venstreratt, deretter økte jeg sporvidden foran slik at bilen ble like bred foran og bak. Dessuten bygde jeg om snuten slik at den fikk en smal luftåpning mellom grillen og nummerskiltet, slik det er på originalen. Klikk på miniatyrbildene for å se større bilder.


Jeg har akkurat fått mitt sett men ikke bygget det enda. Men gleder meg :slight_smile:

Jeg for min del synes at settet passer best med høyreratt da det jo er en britisk bil. Samme med Minimorrisen, den har også rattet på høyre side.

Men er enig med deg i at sporvidden fremme passet bedre med litt mer bredde og nå når jeg ser bildene av originalen synes jeg det er rart at de valgte å lage modellen så smal som de har gjort.
Kanskje fronthjulene også burde vært litt smalere? Men det finnes kanskje ikke noen som er i den diameteren som ville passe bedre?

Den siste lille detaljen med luftåpningen under nummerskiltet synes jeg ikke gjorde noe at den manglet. Er jo enkelte kompromisser man må gjøre for å få de overordnede linjene fine. Men modifiseringen din var ikke så verst den heller.

Edit: jeg kan jo ikke skille venstre fra høyre :wink:

Enig i at høyreratt er mer korrekt på britisk bil. Det med venstrerattet var nok mest for å gi meg selv en ekstra utfordring underveis i byggeprosessen, for å se om det var mulig. Det var det. Økninga av sporvidden og den ombygde snuten var en ombygginger etter at modellen var ferdig bygd, og da måtte jeg ty til brikker som ikke var med i settet.