LEGO Ideas Caterham Seven 620R #21307

LEGO Ideas Caterham Seven 620R (21307)
Kommer i oktober.

The Brick Fan

LEGO Ideas Caterham Seven 620R (21307) by Allen Tran, on Flickr

Veldig pen! Og kjempegøy at [part]71075[/part] ser ut til å komme tilbake, og i flere farger til og med. :smiley:

Blir bestilt med en gang det er mulig :smiley:

Digger at de gikk for gult!
Bestiller så snart medgiftene fra Lego blir bedre… :wink:
Kanskje det blir november/desember for å få med årets jule-exclusives? :slight_smile:

Oi, denne var lekker :open_mouth: Denne, Porsche GT3 og Boble står høyt på ønskelista nå i høst/jul :smiley:

Ja, denne må handles. Og sjekkes ut om den kan forholdsvis enkelt moddes til andre farger. Lage et helt startfelt.

Denne gleder jeg meg til! :smiley:

Passer fint hvis det er riktig at S@H promotion i oktober er London Bus.

Tipper det største problemet ditt i så måte er utvalget av [part]6060[/part] siden den trengs til hjulbuene bak, de andre delene ser ut til å være ting som er godt utbredt i mange farger.

Stemmer det. Har sett meg ut den og. Den kommer 3. oktober.

Se bort fra fargene og noen detaljer så er det en blåkopi av Il Tempo Gigante.

Historieløst! :smiley:

Her må jeg bare protestere - hvis noe er kopi her, så er det naturligvis Il Tempo Gigante, ettersom Caterham-en er en videreføring av (designet til) Lotus Seven. Det er en modell som først kom på markedet i 1957… lenge før Aukrust tegnet sitt berømte kjøretøy.

At de har noe til felles, går jeg glatt med på, men jeg heller nok til at Aukrust fikk inspirasjonen sin fra gamle Grand Prix-racere med designelementer som definitivt ligner på Caterham-en.

Bare så det er sagt! :wink:

Noen son vet hvilke utsalg der det er mulig å få tak i dette übercoole se7en-settet når det kommer? Jeg bare ha en sånn.

Beste sjangsen er nok shop.lego.com 1. oktober(tror jeg releasedato er). En del av disse “må-ha” settene, har en vane for å bli utsolgt eller på backorder ganske fort.

Jeg bestilte den på lego.com i går. Gleder meg som en brikkelauger! :smiley:

<
hmm jeg fant den ikke når jeg søkte på sett nr? hadde oxo tenkt og bestille… rart… :confused:

Jeg søkte på Caterham

rart,finner den ikke nå heller… :frowning:

Fungerer denne da? shop.lego.com/en-NO/Caterham-Seven-620R-21307

der var den ja,meget rart den ikke kom opp på di 2 første søkingene… jaja :laughing:

Takker :mrgreen:

Venter du med å bestille til i morgen får du vel med en London-buss også…?