LEGO House Fan Event: From AFOL to LEGO Designer

Hallois!

Tenkte å drive litt skamløs selvpromotering her:

Neste fredag, 13. mars, er det ny FAN Evening i LEGO House i Billund, denne gang med tre kjente LEGO-designere som gjester: Marcos Bessa (Ewok Village, Simpsons House, Ghostbusters Firehouse, SHIELD Helicarrier, Disney Castle, BrickHeadz osv), Milan Reindl (Technic Crawler Crane, Fire Plane, RC Tracked Racer, Mack Anthem, Land Rover Defender osv) og Justin Ramsden (Hogwarts Castle, Welcome to Apocalypseburg, The Upside Down osv). Programleder for kvelden blir undertegnede, og jeg tror det blir veldig artig - det er tre kule intervjuobjekter.

Kvelden koster 449 DKK, og det inkluderer selve intervjuene, middag laget i LEGO House og et lodd i et LEGO-lotteri - Jan deler normalt ut noen bra LEGO-sett til enkelte av kveldens besøkende.

Dessverre er LEGO House-aktivitetene stengt denne dagen, men det er åpent dagen etter, på lørdagen - så hvorfor ikke ta kvelden først og så LEGO House dagen etter…?

Detaljer her :slight_smile:

…ooooog der ble det avlyst. Korona-drit, selvfølgelig. Mulig arrangementet blir satt opp på en senere dato, men foreløpig har LEGO bestemt seg for å avlyse/utsette “all arrangements that are not absolutely business critical”.

Håper ingen bestilte i full fart. Nå skal jeg ha meg en prat med SAS og se hva de sier om refundering av flybillett…

Skal følge med når det blir, for det høres artig ut.