LEGO-hjørnet i Trysil

Jeg var i Trysil i helga og ble litt overrasket over å finne en slags “LEGO brand store” kalt LEGO-hjørnet ved turistsenteret ved skianlegget. Fikk en hyggelig prat med han som drev sjappa for LEGO Norge, og han nevnte at en fra Brikkelauget hadde vært innom en gang. Jeg gjetta på at det kunne være Bjørn Einar, og fikk det bekreftet med et søk i forumet. :slight_smile:

Neppe verd å dra til Trysil bare for å besøke LEGO-hjørnet, men jeg anbefaler en kikk innom hvis man først er der. De har et rikt utvalg av LEGO, noen exclusive sett, kopper, nøkkelringer, o.l. + noe som så ut som en blanding av rotekasse og PaB. Ellers er det utstilt en del modeller i forskjellig størrelse og det er mulig å spille spill. Kameraet på mobilen min har slutta å fungere, så jeg fikk dessverre ikke tatt bilder.

Jeg har vært på Lego-hjørnet flere ganger i løpet av de siste årene, og tar turen igjen på torsdag :slight_smile: Har skrevet om Lego-hjørnet her flere ganger også, både i egen tråd, og under tråden som heter “Butikker som selger løs-klosser” eller noe sånt, tror jeg. Anbefaler gjerne en igjen en tur dit for den som måtte være i nærheten.

Idag fikk jeg desverre beskjed om at Legohjørnet i Trysil har stengt dørene for godt. Så da er det desverre slutt for det nærmeste vi så langt har kommet en Lego brand store i Norge.