LEGO festival i Tromsø

Da er det snart duket for en LEGO festival i Tromsø.
vitensenter.blogspot.com/2012/03 … asken.html

Brikkelauget stiller med en stor layout der med forskjellige bygg fra middelalderen og frem til dagens arkitektur. Tilogmed noen bygg fra Tromsø.
Kommer med mere detaljer etterhvert samt åpningstider straks jeg får dem.

Nordnorsk Vitensenter ligger i sørenden av UiT-campus (Universitetet i Tromsø) omtrent her:
maps.google.com/?ll=69.679077,18 … 4&t=h&z=17
Bygget vises ikke på bildet da de store nye lokalene til Vitensenteret ble bygget etter at bildet ble tatt, men det er samme sted som Nordlysplanetariet.

Her er noen bilder fra eventet.
flickr.com/photos/f0nix/sets … 716430421/

Fantastisk innsats og dokumentasjon av det! :smiley:

Enig - ser veldig stilig ut, spesielt bildene tatt i mørket. Belysningen funker jo perfekt!

Dag tre er over og har oppdatert flickr med noen flere bilder.

Om det er noen ting dere vil ha flere bilder av/bedre nærbilder av så er det bare å si ifra. Er mange dager enda til dette eventet er over…

flickr.com/photos/f0nix/sets … 716430421/

Takk for fine bilder. Det ser veldig bra ut. Liker bygningen i tan med de høye søylene mellom cafe corner og market street. Er det også en av dine?

Wax Museum er bygget av Shutinc.

Aha! Mente at jeg hadde sett den før et sted ja. Veldig fin, Shutinc :slight_smile:

Ser at jeg var litt kjapp i går å si at det var blitt oppdatert med noen flere bilder. Vel bildene VAR lastet opp men havnet i feil katalog. Nå er de på rett plass så om du følger denne linken skal du se flere bilder fra gårsdagen, samt tre fra i dag. Kommer også en video litt seinere som jeg holder på å laste opp nå.

flickr.com/photos/f0nix/sets … 716430421/

Her har Nordnorsk Vitensenter lagt ut bilder av alle kreasjonene deltakerne har laget:
flickr.com/photos/nordnorskv … 336940114/