LEGO Fan Weekend, Skærbæk, 24.-26. september 2010

LEGO Fan Weekend 2010
Samme tid, samme sted, siste helg i september, Skærbæk fritidssenter, Storegade 46-48, 6780 Skærbæk, Danmark
Fredag kl. 08:00 - 23:00 (rigging, AFOLs only)
Lørdag kl. 11:00 - 17:00.
Søndag kl. 10:00 - 16:00.
Mer om eventet, samt påmelding finnes på http://www.fanweekend.dk/

Noen som kunne tenkt seg å dra?

Jeg vil selvfølgelig være der. Det samme vil mange tyske, hollandske, belgiske og franske AFOLs være. Mange af dem er medlemmer af EuroLUG.
Hvis nogle fra Norge tænker på at deltage, så vil jeg anbefale at man tilmelder sig snarest. Hytterne bliver hurtigt udsolgt!

Fan weekend i Skærbæk er et af de aller bedste events i Europa!!!

Jeg kunne godt tenkt meg å reist. har aldri deltatt på noe slikt.

Eiker86

Find 5 andre og lej en hytte asap. Den koster kun DKK 250 pr. mand for 2 overnatninger!!!

ja hadde det vært så enkelt så. kjenner ingen her inne å de jeg kjenner blir ikke med på noe slikt.
men bare si ifra om noen her blir me =p

Jeg vil veldig gjerne dit, men kan dessverre ennå ikke si 100% om jeg kan.

Hei!

Æ skal være der. Kan dele hytte med nokon herfra. (Eller nokre tyske.)
Men æ kjører fra Tyskland,; skal være der ei uke før.
Siden æ skal tilbake hit med en gang, hadde det vært supert om æ kunne sitte på med nokon. (Pluss masse Lego, så klart.) (Ellers tar æ toget etterpå.)
Hilsen
Michael

Jeg har ledig 2 plasser i min bil om noen er interesert? jeg kjører fra drammen.

send meg en PM om interesse snarest!

For de som vil delta så må dere melde dere opp på fanweekend.dk også når dere kommer inn på siden kan dere enten velge deres egen hytte ellers kan dere søke på de andre hyttene om å få delta.
Kan være det har vært slik hvert år men jeg bare nevner det.

Åsså har jeg foreløpig plass til to personer ned og opp. jeg kjører fra drammen.

Daws, I piger og drenge!

Jeg har bestilt hytte i Skærbæk og har plass til flere.

Hilsen

Michael

17 mai vare registrert 120 deltagende fra 9 land deriblant 4 personer fra brasil.
ska bli artig.
skal ta mange bilder så alle får sett hva dem gikk glipp av :wink:

You’re going to meet four brasillion people?!?! :slight_smile:
De er kule karer, delte hytte med dem sist :slight_smile:

Det lyder som om der kommer flere Nordmænd. Vældig!
Skærbæk har udviklet sig til at blive et af de bedste events i Europa, så I kan glæde jer.
Det næstbedste er Fana’Briques i Rosheim (Alsace, Frankrig) hvor jeg tager ned den 25. juni.
Og så er der jo LEGO World i København igen i februar 2011!!!

Absolutt. Mener at de faktisk er ett fast innslag der hvert år, om bildene fra Skærbæk er troverdige.

Men, jeg skal ikke dit i år. Har andre ting jeg vil/må bruke penger på dette året, og er generelt usikker på hvordan det ellers ser ut mtp. inntekt. :confused:

ere flere enn meg å Michael som skal nedover?

håper flere skal være me tel københavn i februar :wink:

Opdagede lige at der i Brikkelaugets arrangementskalender står at Skærbæk afholdes 23.-25. september 2010.
Det er en fejl. Det er selvfølgelig 24.-26. september 2010

Takk, da er det fikset :slight_smile:

Bilder ligger ute på Brickshelf :wink:

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=446550

Dette var et utrolig godt og planlagt arrangement=)
Synd det ikke var flere fra Norge i år =( Var flere som syntes det var lite oppmøte :wink:
Fredagen gikk opp med oppsetting av utstilling og butikker. Bricklink butikker som var der var åpne på fredagen og rotekasser og mye annet var mulighet å handle fra. Var også åpne hele helgen.
Hovedbutikken hadde rotekasse salg på fredagen og der var det jo også mye flott.
Ellers var det grilling og sosialt på fredagskvelden.
Lørdagen var det utstillingen og kjøp som gjaldt pluss festmiddagen på fredagskvelden med konkurranser og auksjon av Lego :wink:
Søndagen var utstilling og nedpakking.
Lørdag og søndag var det speedbuilding av Grand Emporium ([set]10211[/set]) og London’s Tower Bridge ([set]10214[/set]10214)
EUROLUG hadde utdeling av de fire beste i en konkurranse dem hadde utlyst. Vinneren ble laget av tre av Byggepladens unge medlemmer og de vant tidenens første EUROLUG pokal.

Det anbefales på det sterkeste å delta på denne eventen neste år!

Legekæden som holdt butikken med LEGO hadde til tider ekstremt godt priser.
Det samme hadde rotekassen til den ene Bricklink butikken som var der. Omtrent 68,5 dkk per hekto billigere enn LEGOland i Billund :wink: Hva prisene blir neste år vet ingen enda.