LEGO Fan Weekend Skærbæk 2012

Men er du med fra fredag eller torsdag og helt til søndag eller mandagen?

Hvis mandag fortsatt er med program er jeg med tom mandag. Regner med å kjøre nedover torsdag/fredag med båten fra Larvik, men det avhenger av når resten skal reise…
B

Kjære Bård!

Du har, sammen med dine børn, en invitasjon stående.

Hvis nokon, i første rekke Bård, gir mæ skyss, så blir æ med.

Æ stemmer for å reise nedover enten torsdag eller fredag om morran. Da kan vi
se om noen lause klosser er verdt å ta med.

Lite bygging i det siste, men Legorommet har fått sølv i vinduet.

Hilsen

Michael

Minner om at det er fullt.
Fan Weekend arrangøren mailer fra om det skulle være noe ledig.
De fant en plass og vi er nå 23 påmeldte Brikkelaugere.

Vennligst kontakt meg først om dere har ønske om og delta. enten her, på PM eller mail event(at)afol.no

I og med at alle er medlemmer som skal bli med til Skærbæk så ligger layout planlegging på denne tråde:
http://brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=10&t=2111

I år som i fjor går vi for og lage felles mat på hyttene. Men det er ingen tvang.
Bare husk og melde fra til hytteansvarlig når dem spør om du ønsker matkuponger på arrangementet i stedenfor på hytta.
Priser:

  • Sengesett 75DKK (Må også meldes fra om du skal ha denne pakken)

  • middag fredag 85 DKK

  • Frokost lørdag 70 DKK

  • lunsj lørdag 102 DKK

  • frokost søndag 70 DKK

  • lunsj søndag 102 DKK

  • middag søndag 70 DKK

Mer info om mat kommer ved en senere anledning, men viktig at dere bestemmer dere for om dere ønsker matkuponger eller slenger dere på oss som spiser på hytta.

Merk at hytteansvarlig er ansvarlig for betalinger. De tar kontakt om dette.

Forslag til middag under LEGO Fan Wekkend i Skærbæk:

Torsdag
Ettersom vi blir litt spredt denne dagen forslår jeg at vi går for taco med tilbehør. Enkelt og greit.

Fredag
Om det ikke blir noe grillvær, kan jeg jo foreslå at vi koker opp noen poteter og lager en lun potetsalat og steker opp no kjøtt.

Lørdag
Da er det festmiddag og vi blir servert i hallen. Denne er inkludert i prisen.

Søndag
Nedpakking og siste dag før vi resier hjemover mandagen(for de som blir til mandag)
Hvorfor ikke kjøttkaker, brun saus og poteter.

Tror ikke jeg kommer til og ta med så mye lego nedover pga bosituasjon, men noe blir det jo. så da blir det enkelt for meg og sette opp mitt også kan jeg lage mat med litt hjelp fra en eller to til :wink:

Frokost blir vel for det meste egg og bacon, mens lunsj blir rester fra dagen før samt brødmat/egg/bacon.

[size=85][size=50]NB: Menyen er ikke fastsatt og kan endres.[/size][/size]

Hvem sover hvor?

Noen lurer på hvem som er i hvem hytte, så da legger jeg ut lista med fullt navn og nummer.

Hytte 1

  • Morty (Hytteansvarlig)
  • eikari
  • GeKVe
  • naranja.chica
  • Bjørn Einar
  • Klossvein

Hytte 2

  • Cecilie (Hytteansvarlig)
  • Ace
  • OsteHovel
  • F0NIX
  • Gahrian
  • L@GO

Hytte 3

  • Eiker86 (Hytteansvarlig)
  • Håvard
  • aj-ml
  • Quarryman
  • terjesc
  • CowboyGibson

Hytte 4

  • Luza (Hytteansvarlig)
  • freddie
  • baard
  • Michael
  • Utendlandsk 1

Annen hytte som vi ikke vet noe om:

  • Pumich

Vet vi forresten hvordan hvem tar seg hvordan og når ned dit? For jeg vet ikke hvem jeg kan sitte på med, og hvordan mine MOCs skal transporteres. For sistnevnte blir det to kasser á 40x60x45cm ca.

Det jeg vet er at jeg og CowboyGibson kommer med samme Norwegian-fly torsdag kveld til Billund, så hvis noen tidlig-ankomne kan komme dit og hente hadde det vært strålende. :slight_smile:

Mer usikker på hvordan jeg skal få MOCs nedover, håper en av de bilfarende fra Oslo har plass i bagasjen, ellers blir det veldig mye gjenoppbygging på fredagen i Skærbæk. :confused:

Jeg må planlegge litt ferjer og overnatting og slikt, og siden jeg ikke har vært med på dette før er det et par ting jeg lurer på:

Det har vært snakk om en mulig omvisning i Billund mandag. Hvis det skjer, hvor mye tid må man sette av til det? Det må vel gå greit å ta ferje hjem fra Hirtshals mandag kveld (avgang til Kristiansand 2045, og cirka tre timers kjøring fra Billund til Hirtshals) - eller er det lurt å sørge for en overnatting til i Danmark natt til tirsdag?

Om noen trenger skyss fra Hirtshals og ned på fredag (ferja ankommer 1115) så er det bare å si fra. Jeg har plass, og da er jeg altså i Skærbæk rundt kl 16 en gang.

Så var det vel sånn at vi betaler for nedvask, så vidt jeg forsto? Greit for meg, i så fall. Og jeg blir altså til mandag, har lyst på sengesett hvis det er tilgjengelig, og vil gjerne være med på fellesmaten.

Det er mulig det er noen dumme spørsmål her, men jeg er altså for nybegynner å regne i denne forbindelse. Blir artig å treffe folket :slight_smile:

PS: Hvis noen kan ta med Kristskas Tine-bil nedover, så blir jeg svært takknemlig!

Hvis du har avgang fra Hirtshals mandag kl. 20.45, så er det en passende tid :slight_smile: Veldig mange av oss har avgang fra samme sted en drøy time senere, men vi tar ferja som går til Larvik.

Strålende! Da booker jeg :slight_smile:

Pumich: Har du mulighet til dette?
Om jeg leverer den til deg…

Dette tok vi da tidligere i sommer da jeg skulle sende inn registreringsskjema for hytta du bor på :slight_smile: Da sa du forøvrig at du skulle ha med eget sengesett, så det har jeg ikke bestilt til deg. Mulig du kan spørre der nede om å få leie sengesett når du kommer ned. Forøvrig så kommer “regninga” for hytta fra meg snart…

Fellesmat slipper du ikke unna :smiley:

Jeg er helt tydelig både glemsk og ubesluttsom, men da tar jeg med sengesett :slight_smile: ikke noe problem!

Det skal vi nok klare å få til. Men jeg reiser allerede på tirsdag så fint om du overleverer alt i god tid.

Jeg vurderer sterkt å kjøre nedover til Skærbæk i år og er det noen som har behov for transport så er det plass i min bil. Starter fra Lørenskog/Oslo område. Har ikke bestemt meg helt om det blir Superspeed fra Larvik torsdag morgen (kl 0800) eller torsdag ettermiddag (kl 1730). Er åpen for diskusjon :slight_smile:

Arild

Info fra Kim og Peter.
Vi skal lage et norskt flagg.
Kriteriene er på vedlagte fil.
Vi trenger kun å lage et flagg.
Men nå har alle fått info.

Flagg er ordnet.

For å være sikker!
Det finnes mange Skærbæker i Danmark, men dette er den dere vil til =)
Trykk på kartet for å se stort kart.